news08.net/ads.txt

חברת אביסרור במהלך יוצא דופן: שריינו דירה באחד הפרויקטים ללא התחייבות, תקבעו את המחיר ותשלמו רק אחרי חלוף המשבר

חברת אביסרור משה ובניו יוצאת במהלך מיוחד למשבר הקורונה: משריינים דירה ומשלמים רק אחרי הקורונה!. החברה מציעה לרוכשים פוטנציאליים לקבע את המחיר ולשריין לעצמם דירה חדשה באחד מהפרויקטים של החברה ברחבי הארץ, ללא התחייבות או תשלום עד לסיום המשבר, בכפוף לתקנון החברה.

המבצע תקף בפרויקטים של אביסרור ברחבי הארץ שנמצאים בשיווק בערים ברחובות, באר שבע, אשקלון ויבנה. רוכשים שמעוניינים לשריין לעצמם דירה מתבקשים לשלם מקדמה בסך 10,000 שקל, ולחתום על חוזה רק אחרי המשבר, כשניתן גם לבטלו ללא התחייבות. למידע נוסף אביסרור הנגישה מגוון דרכי התקשרות ללא חשש מהתקהלות או מגע מיותר בהתאם להנחיות משבר הקורונה: בווטסאפ, בפייסבוק, במסנג’ר, בפגישה פרטית בתיאום מראש במשרד המכירות ובפגישה אישית עד בית הלקוח.

 לדברי יורם אביסרור, סמנכ”ל חברת אביסרור, “משבר הקורונה על כל חסרונותיו יוצר גם הזדמנויות אטרקטיביות. רוכשים שכבר קיבלו את ההחלטה לרכוש דירה אבל חוששים להוציא כסף בתקופה של אי ודאות, יכולים לשריין לעצמם דירה ולשלם רק כשהמשבר ייגמר וכשנחזור לשגרה. פעמים רבות אחרי משברים בסדר גודל שכזה ראינו שמחירי הדירות זינקו בכל הארץ, ובמבצע שלנו אנחנו מאפשרים לרוכשים להימנע מעליות המחירים ולקבע לעצמם את המחיר כבר היום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן