news08.net/ads.txt

חבר מועצת העיר, גיא צור: “משמרים את העבר, בונים את העתיד ושומרים על האחדות שבתוכנו”

חבר מועצת העיר, גיא צור, העלה רשומה לרשת הפייסבוק ובה התייחס לקידום תכנית הפינוי-בינוי וההתחדשות העירונית בשכונת גוש עציון. “ערכנו שיחת זום בהובלת ראש העיר רחמים מלול, יחד עם הצוות המקצועי בנושא חשוב זה. ראש העיר אנשי המקצוע ואני ממשיכים בהידברות מול התושבים ויזמים שונים על מנת לקדם את הפרויקט החשוב”, ציין צור.

עוד סיפר כי “נערכה ישיבת פרויקטים של הדרג הנבחר יחד עם אנשי המקצוע. הפגישה התמקדה בנושאי תשתיות ומעקב אחר פרויקטים שבהליכי ביצוע לצד מחשבה לעתיד”.  צור ציין כי בוועדת התכנון והבניה וועדת הרישוי אושרו שני פרויקטים נוספים לתמ”א 38 ברחוב טרבס וברחוב מנדלי מוכר ספרים. לדבריו, “לתכניות התמ”א חשיבות הן מבחינת בטיחות ודאגה לטיפול בסיכונים בדגש על חיזוק מפני רעידות אדמה וגם והתאמת הבניין לצורכי אכלוס המשתנים עם הפיתוח בעיר תוך תמריץ הכרחי ליזמים מהשוק הפרטי”.
,
חבר המועצה סיפר כי הליך פתיחת המעטפות למכרזים בנושא בינוי ושימור ושיפוץ בית הראשונים פרויקט חשוב שמגשים תכלית של שימור לצד קידמה. אני מברך על תכנית זו ואמשיך ללוות אותה בכל שלביה. “כמחזיק תיק ההתחדשות העירונית, אני רואה חשיבות יתרה בקידום תכניות שיטיבו עם התושבים ויעשו תוך ראייה רחבה על טובת העיר כולה באיזון נכון וסינרגיה בין פיתוח עירוני, טובת התושבים ויוזמה פרטית”.

צור קישר את דבריו לתשעה באב וכתב כי “בצל משבר הקורונה ולצד אתגרים נוספים כלכליים וחברתיים. חשוב שנשמור על אחווה ואחדות בינינו לבין קרובינו ובתוך עירנו ועמנו. תשעה באב, מסמל בין היתר את החורבן שעבר עמנו במהלך ההיסטוריה אך מתוך הקושי והתענית ידענו גם לקום ליצור ולהתחדש, כך עשינו וכך עוד נעשה, נמשיך לבנות לייצר ונוכל יחד לכל אתגר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן