news08.net/ads.txt

יבנה | המנוף שהרג ארבעה עובדים – הוסר מהמתחם • בשיתוף “סטטוס”

היום (שישי) התבצע פירוק המנוף שהביא למותם של ארבעה עובדים באירוע שכונה ‘אסון המנוף’ באתר הבנייה בשכונת ‘נאות שמיר’ ביבנה – זאת כחודש לאחר האירוע ולאחר שמשטרת ישראל ערכה שימוע לבעלי החברה הקבלנית, במהלכו ניתן צו סגירה מנהלי לאתר לתקופה של 30 ימים. חקירת האירוע נמשכת על ידי מפלג “פלס” לחקירת תאונות עבודה.

כפי שפורסם לראשונה באתר חדשות אפס שמונה – טרגדיה התרחשה ביבנה כאשר 3 הרוגים במקום וטכנאי מנופים נמצא תלוי על מנוף כשהוא מחוסר הכרה, בין שמיים לארץ. לאחר מכן התברר כי מדובר באירוע רב נפגעים בשל קריסת מנוף 70 מטרים ובסך הכל ארבעה הרוגים.

פראמדיק מד”א אלון מלמה סיפר: “מדובר באתר בניה גדול עם 2 בנייני מגורים שבמרכזם עומד מנוף, חלקו האחורי של המנוף התפרק וקרס על הקרקע. 3 פועלים שהיו בסמוך נפגעו באורח קשה מאוד בכל חלקי גופם, תוך כדי פעולות החילוץ שלהם ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. פועל נוסף, שנלכד על המנוף בגובה של עשרות מטרים מחולץ ברגעים אלו ע”י כוחות הכיבוי שהגיעו למקום”.

קריסת מנוף ביבנה (צילום: מדא)
אירוע קריסת המנוף ביבנה (צילום: איחוד הצלה)
אירוע קריסת מנוף ביבנה (צילום: איחוד הצלה)

פרסום ראשון | פרשת המנוף ביבנה: צו סגירה מנהלי לאתר לתקופה של 30 ימים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן