news08.net/ads.txt

יוסי זוזוט, מנהלת מחלקת הנוער של מכבי יבנה: “היחס השתנה לשחקני הנוער” | בשיתוף סטטוס

מחלקת הנוער של מכבי יבנה בכדורגל חתמה את העונה באירועי וטקסי סיום מהנים במיוחד. כל קבוצות המחלקה זכו להוקרה מהמנהלים השונים, המאמנים וכמובן מההורים. מדובר על קבוצת טרום א: מאמן רז טופחי ביחד עם יניב פרץ. קבוצת נערים א: מאמן מוטי בן מיואל, מנהל דודו אזולאי אשר סימה במקום השני. קבוצת נערים ג: מאמן יניב פרץ, מנהל קבוצה ניר דניאל שסיימה מקום 4. קבוצת ילדים א: התחיל שי שני באמצע העונה והוחלף על ידי יוסי זוזוט שסיים את העונה עם מנהל הקבוצה, אנדרס. קבוצת ילדים ב: מאמן מאור סרור, מנהלת קרן קון. קבוצת ילדים ג, מאמן אביב ברכה, עוזר מאמן אוראל בנאי וקבוצת הנוער שסיימה את הליגה הלאומית הדרומית במקום ה-12.

מנהל המחלקה יוסי זוזוט אמר: “בלי שום ספק מחלקת הנוער הפתיעה ומפתיעה אותי כל יום מחדש. אנחנו עובדים ביחד ולכן אני לא יכול להצביע על קבוצה אחת מעל כולן, כולנו קבוצה אחת, יחידה מגובשת בטוב ולפעמים גם בדברים פחות טובים”.

אתה מרוצה מהשתלבות שחקני הבית?

“לדעתי יש לו שחקני בית מצוינים שיכולים היום לשחק בהרכב הראשון של הבוגרים, ככה זה היה כאשר אימנתי ועלינו ליגה. בשנים האחרונות עלו שחקנים, חלקם קיבלו דקות, לפי דעתי מעטות מידי, אבל זו כבר בעיה של הבוגרים. אני ,במסגרת שאני קיבלתי אחריות מראש העיר ושאול דוד, עושה ויעשה כל שנה את הדבר הזה, לקדם שחקנים לבוגרים. אחרי שהם עולים לשם אני כבר לא אחראי. העליתי תשעה שחקני נוער בשנתיים, זה דבר גדול למחלקת הנוער”.

הרגשת את זה בא לידי ביטוי אשתקד?

“אני חושב שמאז שפיני עייש הגיע באמצע העונה שעברה, היחס השתנה לשחקני הנוער. פיני, מאז שעזבתי את הבוגרים, היה המאמן היחיד שנתן יחס לשחקני הנוער. הוא הגיע למשחקים, אימונים והיה בקשר רציף איתי. הוא העלה שחקנים מהנוער ונתן להם דקות משחק. נכון שקשה לחלק מהמאמנים כי מכבי יבנה כל שנה חייבת לנסות לעלות ליגה, לא יכול מאמן להגיע ליבנה ולהגיד שהוא רוצה להישאר בליגה או לבנות משהו חדש, זו תהיה בדיחה. מגיע לקהל ומגיע לראש העיר שלנו שמשקיע לראות קבוצה בליגה הלאומית עם שחקני בית. עשה את זה לפני כמה שנים מאמן יבנאי עם שחקנים צעירים מיבנה, בלי פחד. מחלקת הנוער מייצרת שחקנים טובים לא פחות מכל מקום אחר”.

מה המחלקה צריכה לשפר לדעתך?

“יצאנו לתוכנית ביחד עם מנהל מרכז הספורט וחיים אזולאי, תכנית לטווח ארוך בכל הקשור לכדורגל מהציוד החדש שנקבל עד השתלמויות מאמנים. לזכותו של ראש העיר יאמר שהוא הבטיח מענה לקבוצות הליגה במחלקה ובנה קרית ספורט מהיפות שיש. זה יתן לנו מענה במתקנים, רק ככה אנחנו נמD7יך להתקדם. כאשר יש מתקנים כאלו יותר קל לקדם את השחקן. אני סומך על אלי אלוש ושאול דוד שימשיכו לD7ת עזרה כמו שהם עושים, כדי שהמחלקה תקבל את המשאבים להצלחה”.

לנוער פחות הלך השנה. למה?

“קבוצת הנוער זה דבר שמשתנה. צריכים להבין מחלקת הנוער זה דבר שונה מבוגרים, שם יש כסף והמאמן יכול לבחור איזה שחקן שהוא רוצה בנוער. זה שנתונים לפעמים יותר מוצלחים, לפעמים פחות. בעונה האחרונה הנוער נשאר בליגה בזמן ולכן התחלנו לשלב שחקנים שקיבלו פחות דקות במהלך העונה. אני פחות מתייחס למיקום אלא יותר בלקדם את השחקנים. קידמנו מנערים א’ לנוער ומהנוער לבוגרים זה החשוב מבחינתי”.

איך אתה רואה את עתידך?

“עם שליחות, מדובר בעזרה למאמנים ולשחקנים, להיות החלק המקשר בין ההורים למחלקה, לנהל את המחלקה במסגרת המקצועית הכי גבוה שאני יכול לתת. אני לא יודע לתת פחות מ100 אחוז ולכן בזמן שכולם בחופש, מרכז הספורט לא יכול לצאת. אנחנו כבר מתכננים את העונה הבאה. אני מתכוון תמיד לשפר את העונה הקודמת, זה דבר שילווה אותי כל הזמן – להשתפר. זה המקצוע שלנו בספורט”.

עוד הוסיף: “במחלקת הנוער יש כל יום עשיה וחשיבה לטווח הארוך לכן הסיכום של כל עונה יכול להשתנות בתוצאות המשחק. במיקום קבוצות הליגה זה תמיד נחמד לסיים במקום הראשון אבל במחלקת הנוער אני מאמין בדרך לפני תוצאה, זה השוני מקבוצת הבוגרים, לכן הדרך שלנו במרכז הספורט במחלקת הכדורגל זה להקנות ערכים אנושים ומקצועיים. אצלי בית ספר קודם לכדורגל, ילד שמתאמן אצלנו חייב לדעת לשלב את שני הד=91רים וברו=D7 השם הם מצליחים. אני גאה בהם כי יש שיתוף פעולה עם קבוצות שונות, פעילויות שונות מחוץ לכדורגל, דברים ערכיים, תקשורת עם הורי השחקנים. הם סומכים עלינו. למדנו ביחד שהורים יכולים להיות מעורבים במחלקה אבל בשום אופן לא מתערבים, על זה מגיע להם תודה ענקית. יש לנו הורים ושחקנים אנושים ואכפתים. ככה נוכל ביחד להתקדם בשנים הבאות ועל כל זה יש לנו את מנהל מרכז הספורט, שאול דוד, מנהל הכדורגל חיים אזולאי, שכמובן בלעדיהם לא נוכל להתקדם ולקדם. כמו כן יש גם את חברי המאמנים ומנהלי הקבוצות הטובים והמשקעים והם ראויים לכל מחמאה: מאור פרץ, מאמן הכושר הטוב ביותר בענף, מקצוען אמיתי. פיני בן שבת, מוטי בן מיואל, יניב פרץ, שי שני, מאור סרור, אוראל בנאי, אביב ברכה, רז טופחי, קרן קון, מני אלחרר, אנדרס, דודו אזולאי, משפחת אמין עם שוקי, אלי וסוניה, מנהלי המגרשים, פונדקי דויד, בני ביטון, שוקי אמין, אברהם מור יוסף וצוות המזכירות סיגל ביטון והילה אלפסי. תודה רבה לכולם”.

(צילום: שוקי אמין)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן