news08.net/ads.txt

יפה בן דויד, מזכ”לית הסתדרות המורים בביקור ברחובות: “להיות אנשי חינוך זו שליחות ודרך חיים”

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד הגיעה ביום שלישי לביקור בארבעה בתי ספר ברחובות, אליה התלוותה גם אילנית חן, מנהלת ביה״ס ויצמן והמועמדת לראשות סניף רחובות טעם סיעת אמ”י, סיעתה של בן דויד.

הביקור נערך בהשתתפות מנהלות וצוותי החינוך בבתי הספר ״פרחי המדע״, ״שביט״, “רמון” ו״ויצמן״, וכלל שיחה על המהלכים שמובילה בן דויד למען אנשי ההוראה ועל המאבק העיקש למען זכויות המורים בשנה האחרונה תחת משבר הקורונה.
בן דויד וחן זכו לקבלת פנים חמה ואוהדת מצד אנשי החינוך, שהודו לבן דויד על הגב שהיא מעניקה להם בתקופה זו ועל תחושה שיש מי שמייצג אותם נאמנה ונאבק לשמור על זכויותיהם, של מי שעושים לילות כימים למען תלמידיהם במציאות של קורונה ותחת תנאים מורכבים.

בן דויד אמרה כי “להיות אנשי חינוך זו שליחות ודרך חיים, אני מרגישה זאת היטב במפגש שלי איתכם וזה עולה מכל יוזמה מעוררת השראה שנועדה לטפח את התלמידים ולקדם אותם. התפקיד שלנו הוא לדאוג לאנשי החינוך כפי שהם דואגים לתלמידים”.
בן דויד שיבחה את אילנית חן ואמרה עליה כי אילנית חן היא מנהלת מוערכת ומלאת מוטיבציה ורצון אמיתי להיטיב עם אנשי החינוך וההוראה וכי היא סמוכה ובטוחה שחן תפעל במרץ להגן על זכויות המורים בעיר. יפה בן דויד מכהנת כמזכ”לית הסתדרות המורים. במהלך כהונתה הובילה שורה של מהלכים לטובת אנשי ההוראה והחינוך, שמיצבו אותה כאחת הנשים המשפיעות בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן