מעיין יחיאל, ליאם סבג ועופרי אביבי מיבנה עלו לתחרות המחוזית של כתיבת הסיפור הקצר – ‘מרוץ הצבי’

ביה”ס הממ”ד היחידני ביבנה לקח השנה חלק בתחרות כתיבת הסיפורים של ילדי החמ”ד, “מרוץ הצבי”. במטרה לתת הזדמנות לתלמידי כיתות ב’ – ו’ לבטא את עולמם הפנימי ,באמצעות כתיבת סיפור ולהציע חוויה קוגניטיבית ורגשית, המזמנת התפתחות אישית והעצמה יחד עם קידום הישגים בתחום השפה.

במסגרת התכנית בהובלת רכזת העברית רחלי בן פורת ונטלי דניאל הרכזת הפדגוגית של ביה”ס,  המורים קידמו תהליכי כתיבה בדגש על כתיבת סיפורים בשיעורי העברית, והילדים התנסו בכתיבת סיפורים על פי כללי הכתיבה לאחר מכן, הילדים הציגו את תוצרי הכתיבה שלהם בכיתות (בלמידה מרחוק)  וכל הסיפורים הועלו “לאתר הסופרים הצעירים” – https://katzr.net/cc58e6

מכל כיתה נבחר אחד הסיפורים להשתתף בתחרות הבית ספרית ואלו הזוכים: שכבת ב’ –  ניל קסטרו, מעיין גרשולקר, שכבת ג’ –  רון אלי לוי, עופרי אביבי, שכבת ד’ – מעיין גרשולקר, ריקי אורבך, שכבת ה’ – ליאם סבג, תהל לאמי, אורי אביבי, שכבת ו’ –  ליה ביאבאנגרד, מעיין יחיאל.

לכל הילדים הזוכים, ללא יוצא מן הכלל, נשלח בהפתעה לביתם משלוח של מגש פיצה ועליו תעודת הוקרה על זכייתם בתחרות הכיתתית.  בנוסף, שלושה תלמידים מבין הזוכים נבחרו לייצג את ביה”ס בתחרות המחוזית של החמ”ד של “מרוץ הצבי”: מעיין יחיאל, ליאם סבג ועופרי אביבי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן