news08.net/ads.txt

מ-1 בספטמבר: מחיצות יותקנו בגנים, כל תלמיד יגיע לפחות פעם בשבוע לביה”ס

שר החינוך יואב גלנט כינס היום (רביעי) את הפורום הבכיר של משרד החינוך ופירט את המתווה לפיו תיפתח שנת הלימודים הקרובה – בצל המאבק בנגיף הקורונה. בניגוד למתווים קודמים, בכל מצב של התחלואה, הפעם כל תלמיד במערכת החינוך יגיע לפחות פעם אחת בשבוע לבית הספר.
העקרונות שנקבעו:
1. עד 18 תלמידים ילמדו בכל גן וכיתה.
2. גני הילדים ילמדו בשתי קבוצות נפרדות, אך בחלק מהמקומות תתבצע החלוקה בתוך גנים שבהם השטח גדול יחסית, ויותקנו מחיצות. גננת אחת תהיה אחראית על שתי הקבוצות ובכל קבוצה תהיה סייעת שתקבל תגבור. בכל גן תשובץ סייעת נוספת. במקרה ששטח הגן אינו גדול מספיק קבוצה אחת תלמד בגן, ואילו האחרת במתנ”ס, מבנה ציבור או בכיתה בבית ספר.

3. במקרה של למידה מרחוק בכיתה ה’ ובכיתות גבוהות יותר, תתקיים לפחות יום אחד בשבוע למידה בבית הספר כדי לשמור על המסגרת הבית ספרית, על הקשר עם המורים ולייצר גמישות. הלמידה בבית הספר תתקיים בחצאי כיתות, כשמחצית הכיתה שנשארה בבית תלמד בזום עם התלמידים שבבית הספר.

יישום המתווה ייעשה על ידי משרדי החינוך, האוצר והבריאות. משרד הבריאות יאשר מחדש את המתווים בהתאם למצב התחלואה באופן שיענה על הצורך למנוע את התפשטותה. במשרד החינוך אמרו כי יהיה שיתוף פעולה בנושא עם הרשויות המקומיות, השלטון המקומי, ההורים , המורים וארגוני המורים, ותגובש תוכנית לשמירה על אוכלוסיות מיוחדות כמו חינוך מיוחד וכפרי נוער.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן