news08.net/ads.txt

עשהאל שריר נבחר לתפקיד מנהל אגף החינוך ביבנה

עשהאל שריר בעל ניסיון עשיר בתחומי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, נבחר לתפקיד מנהל אגף החינוך בעיריית יבנה ויכנס לתפקידו בחודש ספטמבר.

 

עשהאל, בוגר תכנית מנהלי בתי ספר של מכון “אבני ראשה” ותכנית “עמיתים” במכון מנדל, יחל בתפקידו לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ”ב. עשהאל מגיע ליבנה לאחר 4 שנים בתפקיד מנהל פדגוגי ארצי בתכנית היל”ה של החברה למתנ”סים בה היה אחראי על כ-1,200 מורים וכ-8,000 תלמידים מכלל המגזרים. לפני כן שימש כמנהל אזור המרכז בעמותת ‘חינוך לפסגות’ והיה אחראי על 12 מרכזי חינוך של העמותה הפועלים בבתי הספר, כמנהל יחידת הנוער והקהילה במועצה האזורית מרום הגליל, רכז קהילתי ורכז תנועות הנוער בני המושבים במועצה האזורית. בנוסף, עשהאל בעברו מוסיקאי ונגן חליל צד.

מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי: “אני מאחלת למנהל הנבחר הצלחה רבה בתפקיד המאתגר והמשמעותי. אני מלאכת גאווה ותודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי להיות ממעצבי החינוך בעיר וגאה בצוותי החינוך העושים מלאכת קודש חשובה לעתידה של העיר והמדינה. מערכת החינוך העירונית הינה מקור גאווה לכולנו ואבן שואבת להגעת תושבים רבים לעיר. תודתי העמוקה נתונה לראש העיר, צבי גוב-ארי הרואה בחינוך ערך ראשון במעלה, על האמון והתמיכה הבלתי מסוייגת לאורך כל הדרך. אאחל להורים ולתלמידים המשך הצלחה במערכת החינוך והגשמת היעדים והחלומות”.

עשהאל שריר: “אני שמח מאוד להשתלב במערכת חינוך מצוינת ובעלת הישגים מרשימים, בהובלתם של ראש העיר, צבי גוב ארי והמנהלת רות שרעבי. בכוונתי להמשיך ולהוביל מערכת אשר מחנכיה רואים כל ילד וילדה, תלמיד ותלמידה ויודעים לספק מענים לצרכיהם המגוונים. מערכת חדשנית ומתקדמת בה מחנכים לערכים ולמצוינות פדגוגית גם יחד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן