news08.net/ads.txt

פעילות מגבשת של מועצת הנוער של החברה הערבית בלוד

מועצת התלמידים והנוער המחוזית של החברה הערבית במחוז מרכז, ארגנה מפגש גיבוש בנוכחות נציגי ופעילי המועצה מהישובים הערביים במחוז המרכז: טייבה, טירה, ג’לג’וליה ולוד.

במסגרת המפגש התארחו בני הנוער בבית הספר התיכון “איברהים קאסים” בטירה, בו נערכו פעילויות “שבירת קרח” ומפגשי שיח מקרב, בנוסף לדיון בנושאים אקטואליים חשובים כגון: ייצוג בני נוער בחברה בכלל וייצוג נוער ערבי בחברה הערבית במחוז מרכז בפרט, והועלו רעיונות והצעות כיצד ניתן ליישם על מנת לחזק את הייצוג של בני הנוער של החברה הערבית בחברה הכללית בישראל.

במהלך המפגש, השתתפו הנציגים והפעילים בסדנת כלי נגינה, שנערכה בהובלת  פרויקט “צליל מיוחד” מטייבה, שזכה להערצה רבה מצד התלמידים. היום הסתיים במילות תודה של צוות הפיקוח, סחר בראנסי, עלאא עומר, ומנחת מועצת התלמידים הבית ספרית סוניה סמארה.

בבית הספר “אברהים קאסים” על המאמץ, האפקטיביות, הפעילות הבלתי מובנת מאליה, ההנהגה והיוזמה של המועצה. לאות תודה על ארגון מפגש חשוב זה חולקו תעודות הערכה על ידי יו”ר המועצה שהד חאסקיה והיועץ הארגוני החברתי של המועצה עבד אלחלים חאג’ יחיא לכל האנשים שתרמו לקיום והצלחת המפגש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן