news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | מתווה הלימודים החדש בנס ציונה – כל הפרטים

מוקדם יותר, פרסמנו בחדשות 08 כי על פי צבעי הרמזור שעודכנו הבוקר – תלמידי כיתות ה’ עד י”ב בנס ציונה שמוגדת כעת “כתומה”, יישארו ממחר בבית בסגר ולא ילמדו בכיתות. לאור כך, עיריית נס ציונה פועלת לפי ההנחיות וכבר הוציאה הודעה בנושא.

 

כאמור, לפי הודעת משרד הבריאות, 51 אחוז (4.5 מיליון) מתושבי ישראל בערים כתומות ואדומות. “רשימה זו היא הקובעת לנושא פתיחת מערכת החינוך בכיתות ה’-יב’, החל ממחר (שלישי 29.12), וזאת בכפוף לאישור הרשימה על ידי הקבינט”, נמסר.

 

עיריית נס ציונה: “לאור דירוג הרמזור החדש אשר התפרסם היום, נס ציונה מוגדרת עיר כתומה. הדירוג מחכה לאישור סופי של קבינט הקורונה. על פי ההנחיות בערים כתומות ואדומות אין לימודים בבתי הספר עבור כיתות ה ומעלה, אלא לימודים מרחוק בלבד. גני הילדים וכיתות א- ד ממשיכים במסגרות כרגיל. בשבוע הבא יקבעו צבעי הרמזור מחדש.

ראש העיר הגיש בשעות הבוקר בשיתוף משרד החינוך ערעור על ההחלטה להפסיק את הלימודים בבתי הספר לכיתות ה ומעלה. עיריית נס ציונה מבקשת מהתושבים לשמור על ההנחיות כדי שיחד נוכל להוריד את התחלואה בעיר ולחזור להיות ירוקים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן