news08.net/ads.txt

קורונה טיים | הטור של טלי ווינברג

טלי ווינברג

עצרתי לרגע. ניסיתי לשחזר את הנתונים על המסך. ניסיתי להבין באמת מה קורה כאן. אנשים חולים , אנשים שאני מכירה נמצאים בבידוד, אנשים אחרים שאני מכירה מוחים ברחובות ולצערי לא מעט אנשים שאני מכירה מתקשים לסיים את החודש. ויש גם אנשים שלכאורה מבחינה כלכלית ובריאותית (בריאים בגופם) אבל הנפש שלהם… זה כבר סיפור אחר. עד כמה שאנחנו ביחד ועדיין יש כל כך הרבה בדידות – כל כך הרבה קשיים ואתגרים. אני יודעת שזה יכול להישמע או להרגיש מתנשא, אבל באמת שהמחשבות שלנו, הרגשות שלנו והפעולות שלנו הן אלה שיובילו אותנו – הייתי רוצה שהם יובילו את כולם לחוף מבטחים.

טלי ווינברג

הקורונה הזו הוציאה ממני הרבה רגשות – ואני לא מתביישת לכתוב שהיא העירה בי פחד גדול מאוד . אחרי שיצאתי משיקום לב פחדתי שהלב שלי יפסיק לעבוד, אחרי שיצאתי משיקום בעקבות ארוע מוחי חששתי שזה יקרה לי שוב והפעם לא יהיה לי מזל או לא תהיה לי השגחה עליונה כפי שאני חשה כיום. בקיצור פחדתי למות, אז הפסקתי לחיות. בעודי בחיים. ועכשיו המצב הזה שיתק אותי, סגר ראשון מעל חודשיים בבית, מנקה כל שקית מהסופר, חושדת בכל אדם כחולה פוטנציאלי שידביק אותי. הייתי בהיסטריה. לא עבדתי. עד שלקחתי נשימה עמוקה ואת כל מה שלמדתי בחיי ( ותאמינו לי זה לא מעט) וחישבתי מסלול מחדש. לא שאלתי מה הקורונה באה ללמד אותי… החלטתי שאני אומר לה  מה אני הולכת ללמד אותה, אותי ואת הסובבים אותי.

אני בוחרת לחיות בזכות הנסיבות. משפיעה ומגדילה את מעגל ההשפעה שלי, למעגל הדאגה דואגת התקשורת.

אז הנה סגר שני בפתח ערב ראש השנה, שולחן חג מצומצם באנשים – משפחה גרעינית ולב מתפוצץ מרצון לחבק ולנשק.

אני מזהה את הטריגרים ובוחרת להתמקד במה אני כן יכולה לעשות. מה שאינני יכולה זה רק מה שלא בשליטתי. מחדדת את המוח, מפשילה שרוולים ויודעת שיש לא מעט דברים נפלאים שאעשה בתקופה הקרובה. אז מה אמליץ לכם באהבה?

תיקחו מה שמדבר אליכם…

10 טיפים שעובדים בוודאות

  • להיצמד לריטואלים וללוחות זמנים.
  • להשקיע בקשרים חברתיים מבלי לייצר מגע פיזי.
  • להתחבר לנפלאות הטכנולוגיה ולעידן החדש- תבדקו מה יכול לקדם אתכם.
  • לחשב מסלול מחדש (אם צריך) בנושא פרנסה – לכל אחד מאיתנו יש כשרון.
  • להכין את מפת הסגר שלכם. אתם האוצר. שימו עליה את מה שיעשה לכם טוב.
  • לוותר לעצמכם על פרפקציוניזם – זומים לכל הילדים, ‘טרפת’ , ‘שגעת’ וכו’ – תחליטו מה כן ומה לא וכיצד. בלי נקיפות מצפון.
  • לעשות פעילות גופנית – כמה שאפשר – אני לא דוגמא טובה…
  • לשים פוקוס על היש, על הקיים ועל הטוב.
  • להישאר אנשים טובים ותסתכלו סביב יש הרבה אנשים שמילה טובה ותשומת לב יכולים להציל את חייהם.
  • תכננו את היום שאחרי גם אם קשה לראותו באופק.

אתם יודעים מה… תנסו להימנע גם מרעלים חיצוניים, תקשורת, הודעות מפחידות. תתחברו לדברים הטובים. וכן… עד כמה שזה מתסכל, מבלבל והזוי – אנא, שימרו על הכללים. החלטתי לשים פוקוס על הטוב – 21 ימים יהיה בסדר בסגר. יכולים ומוזמנים להצטרף אליי לקבוצת וואטסאפ בתשלום סימלי – https://fb.me/e/3ZTxAxVgL

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן