news08.net/ads.txt

קיץ 2021: רשת חוויות פותחת להרשמה כ-30 קייטנות וקורסי תוכן חדשים לגילאי א’-י”ב!

רשת חוויות פתח את ההרשמה לקייטנות וקורסי הקיץ: קייטנת מולקולה, קורס קיץ במחול, קייטנת מחול, סדנת מבוכים ודרקונים, מחנה קפוארה, ועוד. מדובר בעשרות פעילויות תוכן והעשרה במגוון תחומי עניין, במסגרת קייטנות הקיץ לגילאים של החל מבוגרי הגן העולים לכיתה א’ ועד לגילאי י”ב במהלך חודשי הקיץ. 

כמו כן, ייפתחו פעילויות קיץ לקבוצות ייעודיות. בין היתר, תפתח סדנת תיאטרון ופסלים חיים -לבוגרות כיתות ח’-יב’ במרכז תנופה, המיועדת לנערות וכן, במהלך הקיץ יפתחו סדנאות קיץ וימי כיף ושיא ייעודיים לנוער. בנוסף, בחודש אוגוסט תתקיימנה קייטנות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, לרבות סיורים באתרים בארץ ופעילות תוכן איכותית ומהנה. 

אמיתי כהן, יו”ר הרשת אמר כי: “אנחנו גאים להתחדש עם קייטנות איכותיות, מותאמות לקהילות המגוונות של העיר ובפריסה עירונית רחבה. אני מזמין את התושבים להירשם ולהצטרף אלינו לקיץ של חוויות ומודה להנהלת הרשת והעובדים על המאמצים הראויים להערכת בהתארגנות מהירה ויעילה לחזרה לשגרה”.  

גולן ביטון, מ”מ מנכ”ל הרשת ציין עוד כי: “רשת חוויות המתחדשת חזרה לשגרה בשיא האנרגיות ובדגש על שיפור השירות והמענה לתושבים, לרבות תכנים שעונים על הצרכים ועל הבקשות. הקייטנות מותאמות גם לילדי הפעילות התחרותית של הרשת, גם לטווח גילאים רחב וגם לקבוצות ייחודיות של נוער, אוכלוסיות מיוחדות ועוד”. 

ההרשמה באתר רשת חוויות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן