רחמים מלול תרם לעמותת איל”ן מכספו הפרטי לקראת מצעד הפרוטות

מצעד הפרוטות של עמותת איל”ן, איגוד ישראלי לילדים נפגעים, ייפתח בעוד יומיים (31.12017) אולם מי שהקדים את כולם בתרומתו האישית הוא ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.


רחמים מלול
התרומה התקיימה במעמד ראשי הארגון – טרי דניאל, שמואל שובלי, לידיה טדסקי ורחל צ’ליק אשר נכחו במשרדו. ראשי איל”ן סיפרו בפגישה כי הם מסייעים לילדים מרחובות וציינו כי צורכיהם המיוחדים מאלצים רכישת ציוד יקר ערך, שהארגון מסייע במימונו. בנוסף, סיפרו ניגי איל”ן אשר הארחו במשרדו של מלול, כי כל פעילות הסיוע הכלכלית והפעילויות שמארגן איל”ן נאמדים במאות אלפי שקלים בשנה וכי ההכנסות היחידות של הארגון הינן מתרומות.

מלול אמר: “אתם עושים עבודת קודש, את כל מה שהמדינה לא מסבסדת – אתם מסבסדים ולמעשה מספקים לילדים עתיד ובעיקר אהבה גדולה לגדול איתה. סניף איל”ן ברחובות הוא גאווה לעיר רחובות. הפעילים והמתנדבים שבו ראויים להערכה גדולה. אני קורא לתושבי העיר לפתוח את הדלת ואת הלב ביום ההתרמה ולהפגין את הערכתם ותמיכתם בילדים ובמתנדבים”.

תלמידי רחובות ייצאו מבתי הספר למבצע ההתרמות בקרב תושבי העיר. כל הכספים שיאספו, הנם קודש לעזרה לאוכלוסיית נכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן