ריח בחירות: שר החינוך נפגש הערב עם פעילי הבית היהודי ברחובות

לקראת הפריימריז בסיעת הבית היהודי שיתקיים ביום חמישי הבא, התכנסו הערב (חמישי) פעילי הסניף הרחובותי בחצר ביתו של יושב ראש הסניף, אוהד ליבי

.

האורח המרכזי היה שר החינוך נפתלי בנט ובין הנוכחים: סגן שר הבטחון אלי בן דהן, חברי מועצת העיר מטעם ה”בית היהודי”, אמיתי כהן, עו”ד אבי מוזס וכמאה פעילים נוספים בהם הרב ארז קרלשטיין מחסידות חב”ד ועימו חסידים נוספים שהנם חברי הסיעה עוד מהבחירות הקודמות לכנסת.

אמיתי כהן קרא לפעילים לבוא ולהשתתף בבחירות בהם הוא רואה חשיבות גדולה: “אנחנו רואים שצעירים נכנסים בכל הערים בכל הארץ, שבאמת נכנסו לפעול וזה דבר מבורך, זה לא קל אבל ברוך השם יש לנו גיבוי סוף סוף, שהשר נפתלי מגיע והרב אלי בן דהן, אין מוסד בציונות הדתית שלא קיבל תנופה אדירה, אם זה במפעל הגרעינים ברחובות, מכינה קדם צבאית שהקמנו, מוסדות, אין מוסד שלא קיבל”.

:נכון שלא תמיד כולם מרוצים מכל אמירה אבל זה הבית שלנו ואנחנו צריכים לשמור עליו. כאשר אני נכנס לבקר את הנוער, כמחזיק תיק תנועות הנוער אם זה בני עקיבא, עזרא או הצופים, אני לא שואל למי אתה מצביע, אני צריך לדאוג לכל תנועות הנוער, אנחנו צריכים את הכוח הזה בחזרה”.

לחברים סיפר כהן כי הוא רואה פוטנציאל גדול לכהן בכנסת הבאה. עוד סיפר כי בבחירות הקודמות התקשר אליו איש תקשורת ואמר לו שלפי הסקרים הוא חזק בבחירות אך בדיעבד היה הדבר רחוק מהמציאות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן