news08.net/ads.txt

שנה חדשה – מנהלת חדשה: אביגיל מזור נבחרה למנהלת ביה”ס נבון

מזור שהייתה סגנית ומ”מ מנהלת בית החינוך היסודי ממלכתי “נבון”, תנהל אותו בשנה הבאה.


אביגיל מזור בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך, כיהנה ב-23 השנים האחרונות בתפקידי ניהול והוראה. מזור הייתה בעבר מחנכת ורכזת השפה העברית, ובשנים האחרונות שימשה כסגנית ומ”מ מנהלת ביה”ס הממלכתי ע”ש יצחק נבון.

יחד עם מנהלת ביה”ס והצוות החינוכי הובילה אביגיל את תהליך עיצוב הייחודיות בבית הספר, והנחתה את צוותי המורים לעברית והסטודנטים להוראה מהמכללה האקדמאית “אחווה”, ביזמות וגמישות פדגוגית, במתן משוב מקדם הוראה-למידה, בהטמעת דרכי למידה חדשניות ועוד.

לאחר הבחירה בה למנהלת בית הספר סיפרה אביגיל: “אני מאמינה ביצירת תשתית ערכית הדוגלת בסובלנות, כבוד ומתן מקום לייחודיותו של הפרט. לפיכך, אני רואה חשיבות רבה בהכרת הייחודיות והחוזקות של כל תלמיד ותלמידה, טיפוחם והעצמתם על ידי הצוות החינוכי. אני והצוות החינוכי של ביה”ס שואפים למצוינות אישית של כל תלמידה ולתמיד, ורואים את חובתנו ושליחותנו בהכשרת התלמידים לגילוי אחריות במעגלי חייהם השונים, לחיזוק כישוריהם הקוגניטיביים והחברתיים, תוך ציודם בכלים ומיומנויות להתמודדות עם אתגרים שהעשורים הבאים מזמנים להם”.
מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “אני בטוח שאביגיל תמשיך להוביל את התלמידים להישגים וערכים כפי שעשתה עד כה בעבודתה החינוכית, אנו מאחלים לה ולבית הספר הצלחה רבה”.
אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: “כבר למעלה משני עשורים שאביגיל לוקחת חלק פעיל החינוך, הוראה וניהול. אנו שמחים על בחירתה כמנהלת בית הספר נבון ומאמינים כי בית הספר ימשיך להגיע להישגים תחת הנהגתה”.
שרה והב, מנהלת מחלקת חינוך יסודי: “אני מברכת על בחירתה של אביגיל למנהלת בית הספר “נבון” ובטוחה בהצלחתה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן