news08.net/ads.txt

שרת העלייה והקליטה תמנו שטה בסיור ראשון בעיר רחובות: “אמשיך לעבוד על מתווה העלאת הממתינים למען איחוד משפחות אחינו ואחיותינו”

היום (ג’), הגיעה שרת העלייה והקליטה ח”כ פנינה תמנו שטה לסיור ראשון בעיר. השרה תמנו שטה הוזמנה למפגש עם פורום חברי מועצה בני הקהילה – תמרץ’, ועם חבר המועצה שאול צגהון וקבוצת פעילים ממטה יוצאי אתיופיה סניף רחובות של מפלגת כחול לבן שתמכו לאורך הבחירות לממשלה.

הערב (ג’) הגיעה שרת העלייה והקליטה ח”כ פנינה תמנו שטה לביקור בעיר רחובות, במסגרתו השרה נפגשה עם פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה הארצי “תמרץ”’ אשר פועל לקידום מהלכים ארציים ומקומיים לייעול המענים והשירותים שניתנים על ידי חברי המועצה ברשויות השונות לציבור הרחב ובכל הנוגע לתכניות ייעודיות עבור קהילת יוצאי אתיופיה בפרט.

השרה תמנו שטה יזמה ומובילה שורת רפורמות לקידום ושילוב הוגן כלפי עולים בכלל וכלפי יוצאי אתיופיה בפרט. השרה עובדת על מתווה להעלאת הממתינים באתיופיה ופועלת מאחורי הקלעים מול הגורמים הרלוונטיים. כמו כן, רק בשבוע שעבר הגיעה לסיכום מול שר האוצר, חה”כ ישראל כץ להקצאת סכום של 80 מלש”ח לטובת הארכת סל הקליטה לעולים מרחבי תבל, תמיכה לעסקים והארכת וואצ’רים ללימוד השפה העברית “אני זוכרת מה האתגרים של העדה ואני זוכרת מה הם אתגריו של עולה” אמרה השרה תמנו שטה.

שרת העלייה והקליטה, ח”כ פנינה תמנו שטה: “‘דע מאין באת ולאן אתה הולך’. אני זוכרת היטב מהם האתגרים של עולה ומהם אתגרי העדה. אני פועלת למען הקהילה, העדה ולמען העולים וזוכרת מאין באתי. כנציגתכם בממשלה, אמשיך להוביל לשינוי ואמשיך לעבוד על מתווה העלאת הממתינים למען איחוד משפחות אחינו ואחיותינו ולמען הגשמת חלומם – בע”ה שנה הבאה בירושלים”.

חבר המועצה שאול צגהון אמר: “אני מודה לשרה פנינה שלא מוותרת על ביקור בעיר רחובות בייחוד בעת הזו. פורום תמרץ ממשיך בעשייה למען הקהילה, האתגרים הם רבים ומגוונים אך בעזרתה של השרה תמנו שטה נצליח להתגבר עליהם ולתת את המענים הנכונים לקהילת יוצאי אתיופיה ברשויות השונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן