news08.net/ads.txt

תאחלו לה בהצלחה: רונית מור נבחרה לנהל את בית ספר דרכא רמון

רונית מור נבחרה לנהל את בית הספר דרכא רמון גדרה ותכנס לתפקידה בשנת הלימודים הקרובה. מור עוסקת בחינוך מזה 25 שנים, במגוון תפקידים, ביניהם מדריכת קורס קצינות וממפ”ית בצבא. בהכשרתה, מור היא מורה לאזרחות, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, קידום נוער, אבחון וטיפול בוויסות חושי, הוראה מתקנת ובעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך. בשבע השנים האחרונות, מור מנהלת את החטיבה העליונה בדרכא רמון גדרה, עוסקת בפיתוח צוות מקצועי ויצירת תהליכים פדגוגים.

רונית מור: “אני מאמינה כי יחד עם צוות בית הספר, ובסיוע הנהגת גדרה ורשת דרכא, נמשיך ונעודד את ילדינו לפתח יכולות חשיבה עצמאיות, המאפשרות התפתחות, צמיחה ויצירתיות. אני מתרגשת להתחיל את שנת הלימודים הקרובה בבית ספר אשר מוביל את תלמידיו למצוינות ולוקח חלק בתחרויות ארציות בתחומים שונים ומגיע להישגים מרשימים ברמה ארצית ואף ברמה העולמית”.

ראש המועצה, יואל גמליאל: “אני שמח על בחירתה של רונית מור לניהול תיכון דרכא רמון. רונית, שניהלה עד כה את החטיבה העליונה, הוכיחה מנהיגות, מקצועיות והיתה שותפה לתהליכים חינוכיים משמעותיים שהתקיימו בגדרה בשנים האחרונות. אני מאחל לרונית הצלחה רבה במילוי תפקידה כמנהלת בית הספר, אני בטוח כי תמשיכי לטפח, לקדם ולהצמיח את בית הספר. בהזדמנות זו, אני מודה למנהלת היוצאת, גב’ חנה כהן, על המסירות וההשקעה לאורך כל הדרך שהביאו להישגים משמעותיים, אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך”.

מנכ”ל רשת דרכא, ד”ר גיל פרג: “רשת דרכא מודה למנהלת היוצאת, חנה כהן, על ניהול מקצועי ומעורר השראה אשר קידם את בית הספר להישגיו המרשימים בכל התחומים עד כה. אנו מאחלים רונית מור, להמשיך לקדם את בית הספר לעבר אופקים חדשים של מצוינות. רשת דרכא תמשיך להשקיע משאבים רבים לקידום בית הספר. כמו כן תמשיך דרכא, בשיתוף הנהגת העיר ומשרד החינוך, ללוות את בית הספר בליווי מקצועי צמוד כדי להמשיך ולהוביל את קהילת בית הספר להישגים פורצי דרך נוספים”.

אודות רשת דרכא

דרכא היא רשת בתי ספר תיכוניים שהוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל, בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים בתחום החינוך העל יסודי. מנתונים שפורסמו על ידי משרד החינוך בשנים האחרונות עולה כי רשת דרכא מדורגת במקום הראשון כרשת החינוך המובילה בישראל.

רשת בתי הספר דרכא כוללת בתי ספר מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל. הרשת מלווה במועצה ציבורית הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן