news08.net/ads.txt

תלונות מצד תושבי יבנה על ריחות חריפים: “דורשים טיפול מיידי”

בעקבות פניות רבות שהגיעו החל משעות הבוקר המוקדמות מצד תושבי יבנה והסביבה למוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה בדבר ריחות חריפים של דלק באזור אשקלון ואשדוד, יצאו צוותים של המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים נפת אשקלון לשטח, לבדיקת מקור המפגע.

בדיקת הצוותים העלתה, כי מקור הריח הוא באחד ממכלי הדלק הגולמי שנמצאים בצידה הצפוני של חוות המכלים, קרוב לאשקלון. בשטח נמצא מכל דלק שעל גגו אותרו שאריות של דלק גולמי מעורב עם מי גשמים, והדבר יצר ככל הנראה את מפגע הריח הכבד והחריג באזור. המשרד להגנת הסביבה מבצע תחקיר של האירוע, ויפעל בהתאם לממצאים.

אלון, תושב נווה אילן: “מהבוקר ניסינו להבין מאיפה הריח. אני ואמא שלי קמנו עם כאב ראש רציני וזה עדיין ממשיך. אנחנו דורשים טיפול מיידי”.

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל: “המשרד להגנת הסביבה מבצע תחקיר של האירוע ויבדוק את עמידת קצא”א בתנאי היתר הרעלים ורישיון העסק. ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונשקול בהתאם לממצאי הבדיקה את המשך צעדינו מול המפעל ומנהליו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן