news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | אני סובלת מדכדוך וממצב רוח ירוד לקראת בוא החג

אשראי

בתיה שלום, אני סובלת מדכדוך וממצב רוח ירוד לקראת בוא החג. אני לא בדיכאון המצריך שימוש בתרופות, אבל אני נמצאת במתח נפשי סביב ההכנות, האירוח וימי החופש בהם בני המשפחה נמצאים בבית ובכלל סביב היציאה מהשגרה. איך לשפר את מצב רוחי לקראת ימים אלה?

תשובה

החגים הנם ימים שמחים לרוב האנשים גם אם הם מלווים בדרך-כלל בעבודה רבה לקראתם, במפגשים משפחתיים מורכבים ובהוצאות כספיות רבות. אך ישנם לא מעט אנשים הסובלים ממשבר נפשי דווקא בתקופת החגים, המתבטא במצב רוח ירוד, התכנסות ובדידות, בכי לעיתים קרובות, הפרעות שינה, ירידה בתיאבון ובתפקוד בכלל. המודעות שלך לתופעה זו הפוקדת אותך לקראת החגים יכולה לסייע בידייך לזהות ולנסות לטפל בהורדת המתח דרך תכנון יומי של ימים אלו והצבת מטרות ברורות, הניתנות לביצוע. כמו כן, עלייך למתן את ההכנות לקראת ימים אלו ולבדוק עם עצמך מה טוב לך יותר להתארח או לארח ולפי זה לנהוג. הגיעי למפגשים החברתיים ובמיוחד המשפחתיים עם הרבה סבלנות ואמפטיה עם מה שקורה ונסי לשלב גם זמן פנוי לעצמך שיכלול הליכות רגליות באוויר הפתוח. זכרי שמדובר בתקופה קצרה שעם סיומה החיים יחזרו לשגרה המבורכת של היום-יום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן