news08.net/ads.txt

אחות מאוחדת בקרית גת, עיינה דודאי, החלה לחסן מרותקי בית: “בשביל רגעים כאלה אני במקצוע הסיעוד”

מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה למרותקי בית של קופת החולים מאוחדת בעיצומו -גם בעיר קרית גת. מנהל מחוז דרום: “אלה רגעים משמעותיים בעבורנו, שמח שעל אף האתגר המורכב, אנו עושים זאת בהצלחה”

בתחילת השבוע בישר מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, כי מאוחדת תחל לחסן גם מרותקי בית ומבודדי בית, נגד נגיף הקורונה – וכבר בימים אלו המבצע מתקיים בהצלחה: עשרות מרותקי בית כבר הובאו אל מתחמי החיסון ברחבי המחוז – וקיבלו את מנת החיסון הראשונה. היום (חמישי) החל המבצע גם בעיר קרית גת. במתחם החיסונים של מאוחדת ב’מלכי ישראל’ קיבלה תושבת העיר, לודמילה ביליאק בת ה-70, את מנת החיסון נגד הנגיף מהאחות עיינה דודאי. את המטופלת ליוותה בתה וכן צוות רפואי שכלל את אחות מאוחדת מירב עזרא וחובש מד”א.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, “אלה רגעים משמעותיים ביותר עבורנו מתוך ידיעה שעלינו לעשות את הכל כנותני שירותי רפואה כדי למלא את תפקידנו – להגן על בריאות המטופלים. אני שמח שעל אף האתגר המורכב – אנו מבצעים זאת בהצלחה. במסגרת המבצע אנו מעמידים צוותים רפואיים, שממתינים למטופלי מאוחדת המובאים בניידות אמבולנס מבתיהם אל מתחם החיסון. בניידת – תחת פיקוח רפואי – מקבלים המטופלים את המנה הראשונה של החיסון. ברגע הזה אנו יודעים שחלק א’ במבצע בוצע בהצלחה ותחושת הסיפוק והשליחות היא אדירה. מבחינתנו המבצע יושלם בעוד שלושה שבועות כאשר יקבלו מרותקי הבית את המנה השנייה של החיסון”.

לדברי האחות עיינה דודאי – האחראית על ניהול מבצע החיסונים לכלל האוכלוסייה ומבצע החיסונים למרותקי הבית בעיר קרית גת – “הייתה התרגשות גדולה מצד המטופלת, אשה נהדרת שהייתה זקוקה לסיוע שלנו כדי להגיע למעמד הזה. אני שמחה לקחת חלק במבצע הלוגיסטי המורכב הזה. כמובן שהיה מרגש מאוד לשמוע את המטופלת מודה לנו על המחווה, על זה שאנו נרתמים ומתגייסים כדי שכל המטופלים יוכלו לקבל את החיסון החשוב. בשביל רגעים כאלה אני במקצוע הסיעוד”.

את מערך החיסונים במרחב נגב, מלווים מנהלת המרחב עדי בראל, מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג’מן, מנהלת הסיעוד המרחבית מיטל צ’בוטרו והמנהל הלוגיסטי המחוזי איציק שושני.

(צילומים: יח”צ מאוחדת מחוז דרום).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן