news08.net/ads.txt

אירוע חריג | מרכז מריאן הגיש תלונה במשטרה נגד אחת האמהות: “איומים, הפחדות, השתלחויות פנים מול פנים”

אירוע חריג התרחש אמש בקרית גת לאחר שמרכז מריאן הודיעו כי יגישו תלונה נגד אחת האמהות בגין איומים ומסע הפחדה כלפיי הצוות החינוכי בגן: “ממחיש את החוויות הלא נעימות שאנו נאלצים לעבור מעת לעת בשל קומץ הורים מתלהם שמתבטא באופן לא הולם ומאיים עלינו”.
“בעקבות אירוע חריג של איומי הורה לכאורה כלפי צוותים חינוכיים אשר אירע אתמול, בחרנו לשתף אתכם בעיקרי הדברים, תוך שמירה על צנעת הפרט מצד אחד ושקיפות ככל שניתן מצד שני”, נמסר מהנהלת מרכז מריאן. “מדובר ב’אירוע מתגלגל’ שהחל לפני חודש כאשר לקראת סיום יום לימודים, התקשרה אמא של פעוטה בת ארבע לסייעת הגן בדרישה שתוציא את הילדה בסוף היום למונית שתגיע לאסוף אותה”.
עוד נכתב: “הסייעת, המחויבת לפעול לפי החוק והנהלים, סירבה לשחרר את הילדה לנסוע לבד במונית באופן שעלול לסכן את שלומה וביטחונה ובוודאי שלא לעזוב את יתר ילדי הגן ללא השגחה כדי להוציא אותה. הדבר גרם לאם להתפרץ על הסייעת באיומים, צרחות והפחדות, כדי לאלץ אותה לעשות כרצונה ולהוציא את הילדה הקטנה לנסיעה במונית לבדה.
יש לציין שזו אינה הפעם הראשונה שאותה אמא צורחת, מטרידה, משתלחת ומהלכת אימים על סייעות הגן בטלפון, בהודעות, פנים מול פנים וברשת החברתית. אתמול נאלצה הסייעת להפעיל את לחצן המצוקה בגן ולהזעיק ניידת משטרה בשל התקף זעם קשה של האמא, שמאז הסירוב לשלוח את בתה במונית איננה נרגעת למרות מאמצי גישור בינה לבין הצוות”.
הנהלת מרכז מריאן הודיעו כי היא מגלה  אפס סובלנות לאלימות ולא תאפשר פגיעה בעובדי הארגון מצד הורים. לפיכך, הוגשו אתמול תלונות במשטרה נגד האמא והאירוע החריג דווח למשרד החינוך. “איומים, הפחדות, השתלחויות פנים מול פנים, בטלפון וברשת לא ירתיעו אותנו ולא יגרמו לנו לעבור על החוק ולסכן את ביטחונם ושלומם של הילדים עליהם אנו אחראים, גם כשהורה לוחץ עלינו לעשות זאת. מקרה מצער זה ממחיש את החוויות הלא נעימות שאנו נאלצים לעבור מעת לעת בשל קומץ הורים מתלהם שמתבטא באופן לא הולם ומאיים עלינו בתקשורת הבינאישית וגם ברשת החברתית.
אנו מחויבים לעשות כל שניתן כדי למגר את התופעה המבישה שלא מוסיפה כבוד לאותם הורים ואף עלולה להעמיד בסכנה את עובדינו ואת הילדים היקרים הלומדים במסגרות החינוכיות שלנו. נמשיך לשרת את ציבור ההורים נאמנה ולדאוג לשלומם, ביטחונם וחינוכם של הילדים שנמצאים תמיד לנגד עינינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן