news08.net/ads.txt

אירוע מזעזע | שחקן נוער בגדרה ברח במגרש כדורגל בגלל איומי סכין: “אתה לא תצא חי היום”

משטרה

אירוע אלים ומכוער במשחק נערים בין גדרה להפועל בני אשדוד. במחצית המשחק, אחיו של שחקן הפועל בני אשדוד שישב ביציע, דלק אחרי שחקן גדרה באיומי סכין, וניסה לפגוע בו יחד עם השחקן. מנהל ומאמן הקבוצה, דודי: “אם לא היינו עוצרים אותם

, אני לא יודע איך זה היה נגמר”.

משטרה

הכל התחיל לכאורה מפאול שביצע שחקן גדרה על שחקן הפועל בני אשדוד. שחקן אשדוד שלא אהב את העבירה שנעשתה עליו, סינן לעברו “אתה לא תצא חי היום”. במחצית המשחק, כאשר השחקנים יורדים לחדר ההלבשה, אח של שחקן הפועל בני אשדוד שישב ביציע, נכנס למגרש ומהר מאוד יוצא למרדף באיומי סכין במטרה לתפוס את שחקן גדרה. במזל, דודי שראה את המתרחש, מיהר לתפוס את השחקן, יחד עם מאמן הפועל, שרלי אטיאס, ולמנוע את הגרוע מכל.

דודי מספר: “ברגע שהורדנו את השחקנים לחדר הלבשה, אמרתי להורים שיאבטחו את הילדים והזמנתי משטרה. לאחר מכן נלקחנו לתחנת המשטרה למסירת עדות, הייתי עם הנער עד 23:00 בלילה. לפי הבנתי גם שחקן הפועל אשדוד נלקח ונעצר. אני עד עכשיו לא מאמין שזה קרה, כולנו בהלם. גם לפני 4 חודשים במשחק גביע היה מקרה של התפרעות מצד השחקנים שלהם”.

דודי מוסיף: “כבר קיבלתי הוראה חד משמעית מהורי הילדים שבמשחק הבא נגד אשדוד הם לא יביאו את הילדים. אני מבין אותם, אני לא רוצה לקחת סיכון, אני אמסור להתאחדות שאסתכן בקבלת הפסד טכני, בריאות השחקנים שלי מעל הכל. אין פיקוח בכדורגל, אני המום שאני צריך לשלוח ילדים לשחק כדורגל והם פוחדים לרדת מהאוטובוס, איך דבר כזה יכול להיות?”.

שמעון כהן, דובר משטרת לכיש: “אנחנו בודקים את האירוע, ונגיב”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן