news08.net/ads.txt

אישום: תושב יבנה ניקב באמצעות סכין גלגלי רכב ואיים על עובדת במכולת

משטרת ישראל הגישה השבוע כתב אישום כנגד תושב יבנה בן 35, בחשד

שגרם חבלה במזיד לרכב ובגין עבירות נוספות.

יבנה

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל בתאריך 14/8/19, על גבר שהולך ברחוב הנרקיס ביבנה עם סכין בידו ומנקב גלגלים של רכב חונה. כוח משטרה שהגיע למקום, השתלט על החשוד ועצר אותו לחקירה, לאחר שהחשוד התנגד למעצרו ותקף את השוטרים.

מכתב האישום עולה כי הנאשם החזיק במכנסיו מתחת לחולצתו סכין באורך של כ 24 ס”מ, ניגש לרכב שחנה ברחוב הנרקיס ביבנה ודקר באמצעות סכין את ארבעת הגלגלים ברכב.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר מכן הוא נכנס למכולת הסמוכה, כאשר הסכין על גופו, וביקש מהעובדת המקום לצפות בסרטוני מצלמות האבטחה. העובדת השיבה לו כי אינה מבינה במצלמות אבטחה, אז נגע הנאשם בחולצתו בסמוך לסכין ואמרה לה “אני יכול לראות?”.

מעצרו של הנאשם הוארך בבית משפט השלום מעת לעת, ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין חבלה במזיד לרכב, החזקת סכין שלא כדין, איומים, הפרעה ותקיפת שוטר, ושימוש בכוח למנוע מעצר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן