news08.net/ads.txt

אלה קוקלינסקי, אחות ביה”ח הרצפלד בגדרה – זוכה באות הוקרה כאחות מצטיינת מנשיא המדינה

אלה קוקלינסקי (48, תושבת קרית גת), אחות מזה 27 שנים במרכז הגריאטרי שיקומי הרצפלד בגדרה , ומזה 10 שנים משמשת כמנהלת הסיעוד במחלקת סיעוד מורכב אונקולוגי, התבשרה השבוע על בחירתה לאחות מצטיינת וזכייה באות הוקרה מנשיא המדינה לרגל שנת האחים והאחיות הבינ”ל 2020. אלה נשואה לאח אחראי במחלקת א.א.ג בבי”ח קפלן ואם לבת ובן, מתגוררת בקריית גת, ועלתה לארץ מביילורוסיה בשנת 1991.

הנהלת ביה”ח הרצפלד מסרה כי אלה נבחרה למעמד נכבד זה בשל פעילות לאורך כל שנות עבודתה עם המטופלים מתוך תחושת שליחות ומחויבות לקדם את העשייה הסיעודית והטיפול התומך במחלקתה ובביה”ח. “אלה מחזקת מאוד את תחום איזון הסימפטומים ושחרור מכאב, תוך הקפדה על סביבה טיפולית באווירה ביתית, חמה ותומכת”.

בנוסף לתפקידה במחלקה אלה מרכזת את תחום הטיפול בסטומה בביה”ח. ריכוז נושא זה כולל מתן מענה לייעוצים מכלל המחלקות, הדרכות צוות, מטופלים ומשפחות במטרה לקדם את המטופל לטיפול עצמאי בסטומה ושיפור איכות החיים. ״בעשייתה היומיומית אלה תורמת רבות למען המטופלים בני הגיל השלישי הסובלים ממחלות סופניות, בדידות וריבוי צרכים פיזיים ורגשיים אשר זקוקים לטיפול מקצועי, רגיש וחומל ולמען בני המשפחה המלווים אותם בימיהם האחרונים״.

אלה הוסיפה: “העבודה בתחום הגריאטריה הינה מתוך שליחות ואמונה שלכל מטופל יש זכות לחיות תוך מיצוי יכולתו לתפקוד עצמאי ולזכות לכבוד ותמיכה בסוף החיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן