news08.net/ads.txt

אלון רוזן: תומך במסינג

 

אלון רוזן, תושב ותיק ביבנה ופעיל חברתי מרכזי, הודיע על תמיכתו בחיים מסינג לתפקיד ראש העיר יבנה. בעברו שימש רוזן כמנכ”ל המשרד להגנת העורף, סמנכ”ל בחברת האנרגיה הציבורית הבינלאומית ‘ג’נסל’, והיום הינו מנכ”ל קבוצת ‘אלמנטס’. בתפקידיו הציבוריים וההתנדבותיים היה חבר מועצת העיר יבנה, יו”ר אגודת הסטודנטים ב’אקדמית ת”א-יפו’, סגן ומ”מ יו”ר ארגון הסטודנטים בישראל ויו”ר עמותת השכונה הירוקה בעיר.

מסינג הגיב להודעת התמיכה באומרו: ״אלון הוא דוגמא ומופת לשילוב של עשייה הן במגזר הציבורי והן בעסקי. הוא ביצע את שלל תפקידיו תוך הקפדה על מצויינות ושילוב דאגה מתמדת לרווחת העיר. תמיכתו מרגשת אותי ואין לי ספק כי יחד עם אלון ויתר התומכים נצעיד את העיר היקרה שלנו קדימה בבטחה״.

רוזן: ״הבחירות הקרובות ב-15.11 הן לעשרה חודשים. משמעות הדבר היא שכל ראש עיר שייבחר בבחירות עוד לא ייכנס לתפקידו וכבר מתחיל שוב בקמפיין להיבחרו מחדש. כפועל יוצא, אין לאותו אדם מספיק זמן ללמוד את התפקיד ולתפקד כראש עיר. לחיים ייקח זמן כניסה אפסי להתחיל ולעבוד, וזאת משום שהוא כבר יושב על הכיסא. חיים הוכיח יציבות שלטונית והצליח לגייס את רוב הקואליציה הנוכחית שלא מתחלפת בבחירות האלה לתמיכה בו. למסינג הניסיון הניהולי המוכח והרחב מבין המועמדים. ניהול עירייה שתקציבה השוטף מאות מיליוני שקלים ותקציביה הייעודיים לפרויקטים מיוחדים וליבנה-מזרח הוא מיליארדים – מצריכה אדם בעל ניסיון ניהולי מוכח שיוביל אותה. מעבר לכך, חיים הוכיח בחודשיים האחרונים שהוא פתוח, קשוב, מוכן לשנות ולעשות בפועל ו״לשחוט גם פרות קדושות״ כשצריך. כפי שאמרתי בעבר, שתי המשימות הראשונות של כל ראש עיר נבחר הן הקמת קואליציה, ובניית והעברת תקציב במועצה. מעבר לאלו, מיומו הראשון, ראש העיר צריך לנהל את העיר. כאשר בחנתי את שלושת הנקודות האלה הבנתי: חיים הוא הבחירה שלי״.

צילום: עצמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן