news08.net/ads.txt

אלו הרחובותיים שקטפו 17 מדליות בתחרות הקונג פו ביוון

חדשות 08 רחובות | נבחרת ספורטאים ממועדון או –שו (קונג פו) ברחובות יצגו את ישראל בכבוד במסגרת אליפות אירופה שהתקיימה ביוון. 10 הספורטאים מהעיר, שהיו חלק מנבחרת ישראל, חזרו השבוע לארץ עם לא פחות מ-17 מדליות על הצוואר, 11 מהן מדליות זהב!

אומנות הלחימה או – שו המוכרת כקונג פו משלבת שיטות לחימה מסורתיות סיניות בנות עשרות שנים. לאחרונה התקיימה אליפות אירופה ביוון לאורך שבוע שלם כאשר 10 הספורטאים ממועדון האו שו ברחובות היו חלק מספורטאי נבחרת ישראל. הספורטאים של רחובות חזרו מהתחרות עם הישגים ומדהימים: 11 מדליות זהב, 2 מדליות כסף ו-4 מדליות ארד.

כחלק מההכנות לתחרות זו, עירית רחובות, החברה העירונית ובי”ס סמילנסקי  ובראשו המנהלת אפרת אלון יצרו תנאי אימון אולטימטיביים לספורטאים הצעירים. לטענת המאמנים והמתאמנים, סביבת האימונים המיוחדת הזו היא שהצליחה להוביל את הספורטאים להישגים יוצאי דופן.

שמות הזוכים לפי קטגוריות:

בוגרים:

אנסטסיה קיריליוק – 2 מדליות זהב.

שלי מובשוביץ’ – מדליית זהב, 2 מדליות כסף, מדליית ארד.

כרמל אוקון – מדליית זהב, 2 מדליות כסף.

נוער:

יונתן זבירין – 4 מדליות זהב, מדליית כסף.

סשה פרנקל – 2 מדליות זהב.

מיכל בארי – מדליית זהב.

ניקול פוזיס – מדליית כסף, מדליית ארד.

קדטים:

גליה ציפור – מדליית כסף, מדליית ארד.

דוד פרנקל – מדליית כסף.

מועדון או-שו (קונג-פו) רחובות קיים משנת 1991, כאשר ספורטאי המועדון משתתפים בתחרויות בינלאומיות משנת 1993. עד היום ספורטאי המועדון זכו באליפויות אירופה והעולם הרשמיות בלמעלה מ-140 מדליות. במסגרת המועדון צמחו חמישה אלופי עולם ואלופי אירופה רבים. מתאמנים שזכו להצלחה בינלאומית החליטו להישאר במועדון כמאמנים והיום מגדלים את הדור הבא של לוחמי האו-שי.

או-שו (קונג-פו) הינו מסגרת לאומנויות לחימה סינית, זהו ענף יפה ומרשים אשר משלב מרכיבי כושר רבים כמו כוח, גמישות, קורדינציה ועוד. או-שו הינו ספורט תחרותי רשמי מוכר ע”י הועד האולימפי הבינלאומי ונכון לעכשיו, או-שו הינו ענף רשמי בו יתחרו במסגרת אולימפיאדת נוער (2026). בשנה הבאה תתקיים בארה”ב אליפות עולם אליה מתאמנים במרץ ספורטאי המועדון ברחובות.

רחמים מלול, ראש העיר: “הספורטאים שגדלים בעיר מצליחים להגיע להישגים יוצאי דופן בכל פעם מחדש. אני מברך את הספורטאיות והספורטאים שלנו על ההצלחות שלהם ובטוח שנשמע עליהם עוד בהמשך”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “אני גאה בכל אחת ואחד מהספורטאיות והספורטאים שלנו על ההתמדה, הנחישות וההצלחה הרבה לה זכו בתחרות האחרונה שהתקיימה ביוון. נמשיך לעטוף אותם ולהעניק להם את כל הכלים להצלחה”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית רחובות גאה ושמחה על ההישג האדיר, העבודה הקשה, ההתמדה והמסירות שלכם הביאה להצלחה הגדולה! גאים מאד ומחכים להצלחה גם באולימפיאדה! יישר כוח!”.

צילום: אלכסנדר פרנקל | משה כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן