news08.net/ads.txt

אשקלון בימי הסגר: מאוחדת פתחה מעון יום לילדי הצוותים הרפואיים

מה עושים הצוותים הרפואיים כאשר המדינה מודיעה על סגר שלישי? תשאלו את עובדי מאוחדת במרפאת “הגבורה” באשקלון, שיזמו הפעלת מעון יום לילדיהם. העובדים פנו עם הרעיון אל מנהלת המרפאה, גלית אמור, אשר הבינה כי הפעלת מעון יום תאפשר פעילות כבשגרה. מנהלת מרחב נגב – עדי בראל ומנהל מחוז דרום – דני מושיוב ששמחו להעניק לעובדים (וללקוחות) את השירות – ולילדים חוויה בלתי נשכחת.

מעון היום עומד בכל המגבלות הנדרשות בתקופת הקורונה והוא ממוקם במבנה ייעודי שאובזר במשחקים ויצירות. הפעילות מתקיימת מידי יום בשעה 8 בבוקר עד השעה 13:00. את שמונת הילדים (בני 4-7), מפעילות בנות השירות הלאומי, אחראית מזכירות והם נמצאים כל הזמן תחת פיקוח מצלמות. תכנית ההפעלה חברותית ומשלבת בנוסף למשחקים וליצירות גם שעת סיפור. “פתחנו את מעון היום כדי שהילדים לא יישארו לבדם בבית ובעיקר כדי שהעובדים יגיעו לעבודה בראש שקט”, סיפרה מנהלת המרפאה גלית אמור. “קנינו משחקים, הפתעות קטנות ויצירות – הילדים נהנים מאוד ובעיקר כבר לא רוצים לחזור הבייתה”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “אני גאה בעובדי מאוחדת שמצאו פתרון יצירתי אשר ניתן היה ליישמו מיידית, לרווחת כולם. עם הקמת מעון היום, מנענו מצב בו יחסרו עובדים דווקא בימים מאתגרים אלו, כך שהשירות המצוין של מאוחדת ממשיך כסדרו. אסור לשכוח שהצוותים הרפואיים הם קו החזית של המאבק בנגיף הקורונה, המשאב החשוב ביותר – ואנו ממשיכים לתמוך בהם מחד ולהוכיח למטופלי מאוחדת, מאידך, שאצלנו הלקוח תמיד במרכז – ושגם בימי סגר יהיה עם מי לדבר”.

מנהלת מרחב נגב, עדי בראל: “להשבתת מוסדות החינוך, הן בבתי הספר והן בגני הילדים, יש השפעה מרובה על עבודתנו כארגון בריאות. העובדים גילו אכפתיות רבה כאשר הציעו פתרון להקים מעון יום זמני לילדיהם במבנה בתוך המרפאה שעומד בכל מגבלות הקורונה – ואנו מודים להם על היוזמה המבורכת. ידוע לכל כי העובדים הם לב ליבו של הארגון, אנו נעשה את הכל כדי לסייע להם בימי הסגר עם ילדיהם כדי לאפשר להם להגיע לעבדה בראש שקט. בסופו של יום הילדים נשארים בפיקוח, העובדים מעניקים שירות מיטבי ללקוחות וכולם יוצאים נשכרים – וזה מה שחשוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן