news08.net/ads.txt

בהשקעה של 90 אלף ש”ח: מועצת קריית עקרון חילקה מחשב נייד לכל מורה

אגף החינוך של מועצת קריית עקרון חילק מחשב נייד לכל מורה ביישוב בהשקעה של 90 אלף ₪ במסגרת התוכנית “ארגז הכלים הדיגיטלי”.  המיזם – המשותף לקרן אתנה, בנק מסד, משרד החינוך והסתדרות המורים – קיים כבר שנים אך הואץ בשנה זו בשל משבר הקורונה אשר העצים את הצורך במחשבים ואת הלמידה מרחוק.

 

“שנת 2020 הבהירה לנו באופן חד משמעי כי העולם צועד לכיוון של למידה דיגיטלית מהבית או המשרד.” כך אמרה אביבה וגנר, מנהלת אגף החינוך במועצה. “נקודת המוצא שלנו, כמי שעומדים בראש המערכת הפדגוגית, היא שעלינו האחריות לספק למורות ולמורים את כל האמצעים האפשריים על מנת להשאיר אותם בקדמת העשייה הטכנולוגית הפדגוגית. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט לאומי זה וגאים במורות ומורים שלנו שבכל שנה מציבים את ילדי היישוב בראש טבלת הזכאים לבגרות”.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: “המוטו שלי הוא שחינוך, תרבות וספורט בונים קהילה חזקה. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בקריית עקרון. בשנה היסטורית זו ראינו את ההשפעה החיובית של השימוש במחשבים וטכנולוגיה על איכות ההוראה והלימוד בכיתות. על מנת להעצים את המורות והמורים שלנו, שהם עמוד השדרה של העם שלנו, ולחזק את מעמדם, אנו מחלקים את המחשבים על מנת שהמורים שלנו יוכלו להקנות לתלמידים שלנו את הכישורים המתאימים למאה ה-21”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן