ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך: האזנה חינם ל-iCast לתושבי רחובות


לאור המצב הבטחוני, יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, אפשרות האזנה לספרים מוקלטים של חברת iCast , המאפשרת לכל אחד ואחת מבוגרים וילדים להאזין לספרים מתוך ספרייה של אלפי כותרים למשך חודש ימים ללא עלות. ניתן להאזין לאייקסט בכל זמן ומכל מקום. בנסיעה, בבית ובכלל, בטאבלט, בסמארטפון או מהמחשב.

לדברי איטל בציר אלשיך: “מזמינה את כל ההורים להירשם חינם ל״אייקסט״ ולנצל את ההזדמנות והחופש הגדול להאזין חינם לספרים לילדים, נוער ומבוגרים , אמצעי נוח לקרב את הילדים והנוער בדרך אחרת ושונה לספרים וספרות. בייחוד בתקופה של מתיחות בטחונית הפלטפורמה יכולה להוות מקור מפלט לילדים לברוח לארץ הפנטזיה והחלומות״.

האזנה לספרים מוקלטים גם לבעלי לקויות ראייה. כיום, “אייקסט” נחשבת לפלטפורמה המובילה לספרים מוקלטים עם קטלוג של אלפי כותרים וספרים ממגוון ז’אנרים. כך שגם בעלי לקויות ראייה ואנשים המתמודדים עם לקויות קריאה, יוכלו להשתמש באפלקציה וליהנות מחווית קריאה חדשה.

איך מממשים את ההטבה?
100 התושבים הראשונים שיצטרפו לאפליקציה או דרך אתר האינטרנט www.icast.co.il. יוכלו ליהנות מהאזנה לספרים מוקלטים למשך חודש ימים (עד 80 שעות). על מנת לממש את ההטבה יש להתקין בחינם את אפליקציית “אייקאסט ספרים מוקלטים”, להירשם כמשתמש חדש עם כתובת מייל וסיסמה לבחירתכם ולממש קוד קופון 3869819. מימוש הקופון לאחר הרשמה בהגדרות האפליקציה בחלונית “מימוש קופון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן