news08.net/ads.txt

בי”ח אסותא אשדוד: 4 חולים קשה מתוכם חולה מורדם ומונשם בטיפול נמרץ

בי”ח אסותא אשדוד מעדכן היום (שני) כי ישנם 4 חולים קשה מתוכם חולה מורדם ומונשם בטיפול נמרץ. ד”ר אסף פרץ מנהל מחלקת הקורונה: “בנקודת הזמן הזו יש לבחון הקמת “מחלקות על” לטיפול בחולי קורונה בין בשגרה ובין בעת “גל” עתידי”.

על רקע הירידה במספר חולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים השונים אומר ד”ר אסף פרץ מנהל מחלקת קורונה ביה”ח הציבורי אסותא אשדוד: “עם תום הגל הרביעי, יש לשקול כי ככל שיהיה בכך צורך בעתיד, יוקמו “מחלקות על” במספר מרכזי בריאות ובתי חולים גדולים ולהימנע מפתיחת מחלקה שכזו בכל בית חולים. פתיחת מחלקת קורונה היא דבר מורכב המחייבת הסטת ציוד וצוותים רפואיים ממחלקות שונות על חשבון טיפול בחולים אחרים.

עם תום הגל הרביעי, ברור כי בתי החולים ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, עם זאת, הקמת “מחלקות על”, במרכזי בריאות גדולים במקום פיזורם בין כלל בתי החולים, ימנע שחיקה מוקדמת של הצוותים ופגיעה אפשרית באיכות הטיפול עבור שאר המטופלים”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן