news08.net/ads.txt

לא שוכחים | טקס הסרת לוט מעל הגלעד לזכר נוני להב ז”ל ובני אסולין ז”ל תושבי העיר רחובות

הטקס המרגש להסרת הלוט מעל הגלעד לזכר נוני להב ז”ל ובני אסולין ז”ל התקיים אמש במשרדי חברת החשמל ברחובות בהשתתפות המשפחות, ראש עיריית העיר רחובות רחמים מלול וממלא מקומו זוהר בלום, מנכ”ל חברת החשמל, עופר בלוך, המשנה למנכ”ל יצחק בלמס, יו”ר ארגון העובדים מיקו צרפתי, חברי ארגון העובדים ואורחים נוספים.

בחודש אפריל אשתקד, ערב פסח, במהלך תיקון הפרעה באספקת החשמל בסמוך למושב בן זכאי, אירעה תאונה מחרידה, בה קיפחו את חייהם בני אסולין ז”ל ונוני להב ז”ל. בנו של בני אסולין, בר, ריגש את כולם כשהקריא את הברכה שכתב עבור יום הולדתו ה-51 של אביו שהתקיים לפני כשבועיים ,אותה הקריא מעל קברו: “מבחינתי הצוואה שלו זה להמשיך בכל הכוח שיתגאה בי מלמעלה ולקיים את ההבטחות שלי”, סיפר.

ראש העיר רחמים מלול אמר כי:”ישנם תפקידים במשק הישראלי בהם מי שאיבד את חייו ניתן לומר עליו כי נפל בעת מילוי תפקידו. בני ונוני נפלו על מילוי תפקיד כי התפקיד שלהם הוא להאיר את האור בבתי ישראל. זו שליחות ואתגר .הם לא נפרדו בחייהם ובמותם. תושבי העיר כואבים את כאב המשפחות”.
זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר: “את בני ונוני ז”ל הכרתי עוד מתקופת עבודתי בחברת החשמל. הם היו עובדים מסורים, ויש פה מעט נחמה ששמם מונצח בצורה כה מכובדת כתושבי העיר וכעובדי חברת החשמל. אנו מחבקים את המשפחות ומודים לחברת החשמל על הנצחתם”.

עופר בלוך, מנכ”ל חברת החשמל: “הבטיחות תמיד הייתה נר לרגלינו מההבנה שלאחריות על משק החשמל מתלווה גם הצורך להקפיד על נושא הבטיחות על מנת להיות הטובים ביותר. בלילה בו אירעה התאונה חברת החשמל השתנתה אולם היה ברור כי על כולנו להמשיך את דרכם מצד אחד ולשמור את ביטחונם של העובדים מהצד השני. נמשיך לזכור אותם כאילו הם פה איתנו”.

הטקס התקיים עם השינויים המתחייבים מההנחיות שניתנו למניעת התפשטות נגיף הקורונה, במתכונת מצומצמת כאשר הנוכחים ישבו במרחק של 2 מטר אחד מהשני, עוטים מסיכות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן