בימים האחרונים עיריית לוד עמלים ברחבי העיר להתקין 51 תחנות אוטובוס חדשות, זאת במסגרת ההתחדשות העירונית ושיפור הנראות ברחובות לרווחת התושבים. מלבד התקנת תחנת האוטובוס, התחנות הישנות בשכונות וותיקות יותר יוחלפו. בעיר מציינים כי שיפור התשתיות נובע כדי לתת זמינות גבוהה יותר עבור התושבים. ראש העיר, יאיר רביבו: השקעה של מאות אלפי שקלים. בע"ה עד יום חמישי כל הפרויקט יושלם במלואו".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









