news08.net/ads.txt

במועצת נחל שורק החליטו לשים קץ לתופעת הגניבות והטרור החקלאי

מועצת נחל שורק חווה בשנים האחרונות גניבות בבתים רבים ופגיעה בחקלאות שעמה היא מתפארת בפני כולם. לפיכך, ראש המועצה, אלי אסקוזידו החליט בצעד חריף להקים “מוקד רואה” שיטפל בבעיות הנ”ל.

אסקוזידו: “נושא הביטחון הוא אחד הדברים החשובים בעיני. ואני לא מתכוון בנושא המדיני אלא פה ,אצלנו! בשנים האחרונות פנו אלי עוד ועוד תושבים בנושא הסבל כתוצאה מהגנבות במושבים והטרור החקלאי שפשט באזורנו. הקב”ט, השוטר הקהילתי, צוותי מגב והמתנדבים מהקהילה עושים לילות כימים במטרה לתפוס את הגנבים והשוהים הבלתי חוקיים שפולשים לתחומינו אבל לצערי זה לא תמיד מספיק ולרוב אחרי שהנזק כבר נעשה. השאיפה שלי היא להקדים תרופה למכה ולמנוע את הגניבה עוד לפני שבוצעה”.

אסקוזידו המשיך. “לאחר התייעצות ובדיקת המערכות המתקדמות שיש החלטנו להקים את “מוקד רואה” – מוקד שיהיה פעיל 24/7 אליו יהיו מחוברות מעל 200 מצלמות חכמות שפוזרו ברחבי המועצה – המצלמות קולטות תנועות חשודות ומתריעות ישירות למוקד שמקפיץ ישר את צוותי הביטחון ומדווח על מיקומם המדויק של הפורצים. המוקד יחל לעבוד באופן רציף החל מ-1/3 אך כבר במהלך ההרצה בחודש האחרון הצלחנו,בזכות המצלמות, לתפוס ולעצור שב”חים בכניסה לחפץ חיים. אני כולי תקווה שבזכות המוקד החדשני השקט והביטחון ישובו לאזורינו ונוכל לישון בשקט. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל מי שלוקח ומקדיש את מרצו בנושא החשוב הזה – קב”ט המועצה , השוטר הקהילתי, צוות מגב והמתנדבים מהיישובים שבזכותם אנחנו ישנים בשקט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן