news08.net/ads.txt

בעקבות התלמידה שאובחנה כחולת קורונה באילת: מוסדות החינוך ימשיכו למידה מרחוק; אביה אובחן כנשא הנגיף

עיריית אילת מודיעה לפני דקות אחדות כי בהמשך לסגירת בית ספר היסודי ״אופיר״ על רקע מקרה קורונה מאומת של אחת התלמידות ומאחר שטרם התקבלו תוצאות הבדיקות לנגיף, הוחלט בעצה אחת של מנהל שח”ק בעירייה עם הנהלת מחוז דרום במשרד החינוך על המשך הלמידה מרחוק עד סוף השבוע. בימים אלה ימשיך בית הספר להיות סגור.

כזכור, תלמידת “אופיר” אומתה כנשאית. היא הגיעה חולה לבית הספר ב-8.6.20 לשעתיים ומאז לא הגיעה לבית הספר. אי לכך תלמידי הכיתה, שתי המורות והמזכירה נכנסו לבידוד מניעתי בן שבועיים, שיסתיים ביום 22.6.20. לפי דיווח שהעבירה עיריית אילת, נכון לרגע זה כל התלמידים והמורות מרגישים טוב – היום ומחר הם יעברו בדיקות לנגיף. בנוסף, בעצה אחת עם משרד הבריאות, משרד החינוך ומינהל שח”ק בעירייה, לא יתקיימו מחר  לימודים בבית הספר עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. הלמידה תתקיים מרחוק. הודעה נמסרה על ידי מנהלת בית הספר – ארן דולב, לכל התלמידים והוריהם. הודעה נוספת הועברה לכל מנהלי בתי הספר ולפורום ההורים העירוני.

כמו כן, אתמול דיווחנו כי לא רק התלמידה נדבקה אלא גם משפחת מהגרים. לאחר בדיקה, היום מתברר כי מדובר בבני משפחתה של אותה הילדה. אביה כבר אובחן כחולה מאומת וכעת ממתינים לתוצאות הבדיקה של אחיה.

נמשיך לעדכן.

2 שריפות התרחשו באילת: ברחוב האלמוגים ובסמוך למרכז התיירות, אין נפגעים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן