בקרית גת מתפארים: “למרות משבר הקורונה, אין היום ילד שחסרה לו כיתת לימוד”

האם מערכת החינוך בקרית גת יכולה לשחרר אנחת רווחה לאחר שממוצע נתוני הזכאות לבגרות בעיר עומד על 70.6%? לטענת העירייה, כי על אף המכשולים בשנה האחרונה, החינוך בעיר הגיע לגבהים חדשים. 
“למרות אתגרי הקורונה ולמרות הפיתוח העירוני המואץ, ולמרות העובדה שמרבית מוסדות החינוך בעיר נבנו לפני עשרות שנים, מערכת החינוך העירונית רק הולכת ומשתבחת הן מהבחינה הפיזית והן מהבחינה הערכית והפדגוגית”, מסרו בעיריית קרית גת.
“למרות משבר הקורונה, למרות המחסור הארצי בכח אדם, למרות המחסור הארצי בהרשאות משרד החינוך לבניית מוסדות חינוך, למרות הבידודים והרישום המאוחר של ההורים לצהרונים, למרות הקליטה המאסיבית של משפחות צעירות, ולמרות המחסור בפועלים בשל הסגר בתקופת בריחת האסירים, אין היום ילד בקרית גת שחסרה לו כיתת לימוד, גן ילדים או מעון”.
בנוסף, בעירייה ציינו כי מרביתם המוחלט של מוסדות החינוך בעיר (ותיקים וחדשים כאחד) הם לדוגמא ולמופת בכל רחבי הארץ. “כמובן שתמיד יהיו פערים קטנים וזמניים בציוד או בכח אדם (במיוחד בתקופה הנוכחית בעיקר בשל הסיבות שהוזכרו מעלה) אולם גם הם בע”ה ובישועתו יושלמו בתקופה הקרובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן