ברוך הבא: שמואל כורש מונה למנהל תיכון “דרכא נתיבי נועם”

פותח שנה: המועצה המקומית גדרה מינתה השבוע את שמואל כורש למנהל תיכון הממלכתי דתי “דרכא נתיבי נועם” במושבה. שמואל, יליד 1979, בעל ניסיון של 15 שנה במערכת החינוך, נבחר בהליך של מכרז. משנת 2004 החל שמואל את דרכו כמחנך ובהמשך כרכז שכבה ומקצוע. משנת 2014 ועד היום הוא ניהל את חטיבת הביניים בבית ספר מקיף דתי אמי”ת דביר.

שמואל הוא בוגר תואר ראשון בחינוך, תואר שני ביהדות ובעל הסמכה בתחום יעוץ ארגוני, הכשרת מנהלים. המנהל החדש אמר כי היעדים לשנת הלימודים החדשה, אותה יפתח עם התיכון בניהולו, הם המשך פיתוח והעמקת תוכניות למצוינות אישית, המשך פיתוח ושכלול הכלים הפדגוגיים בכל תחומי הדעת. 

לקראת השנה החדשה, איחל המנהל כורש: “הנהלת בית הספר והמורים מאמינים בכל תלמיד ומחבקת אותו בדרך להצלחה לימודית וערכית”.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “אני מברך את שמואל בתפקידו החדש כמנהל תיכון דרכא נתיבי נועם ומאחל לו הצלחה. שמואל מצטרף לשדרה הניהולית החינוכית של המושבה, אשר קוצרת יחד עם תלמידינו היקרים, פירות והישגים נאים בשנים האחרונות, לרבות צמיחה בתוך עשור של 42 אחוז בזכאות לבגרות עם כ-96 אחוזי הצלחה. בהזדמנות זו אני מודה למנהלת אורית שלו על עשייה חינוכית ברוכה ומקצועית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן