news08.net/ads.txt

בשורה להורי רחובות: סבסוד משמעותי במחירי קייטנת הכנה לכיתה א’!

לאחר עבודה מאומצת ותהליך מקצועי שקיימה החברה העירונית בשיתוף פעולה עם אגף החינוך והנהגת ההורים העירונית מול משרד החינוך, קייטנות ההכנה לכיתה א’ בבתי הספר זכו לסבסוד משרד החינוך, ועלותן עבור ההורים תעמוד כעת על 300 ש”ח, במקום המחיר המקורי שעמד על 750 ש”ח.

כזכור, מוקדם יותר השבוע, נפתחה ההרשמה לקייטנת הכנה לכיתה א’ בבתי הספר בעיר, בתיאום עם אגף החינוך והנהגת ההורים העירונית. עלות הקייטנה עמדה על 750 ש”ח לכל התקופה, כשבמקביל, נעשו מאמצים רבים מצד הנהלת החברה העירונית לקבל הכרה ממשרד החינוך, ולאחר שאישור זה ניתן, הוזלה עלות הקייטנה באופן משמעותי, דבר שיקל מאד על ההורים.

הורים שכבר ביצעו רישום לקייטנת ההכנה לכיתה א’ עד כה, טרם חויבו בסכום הגבוה ויחויבו רק בסכום הנמוך. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 1.7 -22.7 (ללא יום א’, 18.7, יום תשעה באב) בין השעות 13:00-8:00. בקייטנה זו, כמו בשאר קייטנות ביה”ס של החופש הגדול, אין אפשרות לרישום חלקי. במסגרת הקייטנה יכירו הילדים את בית הספר שבו ילמדו, ואת חבריהם לעתיד. הם ירכשו הרגלי למידה הכרחיים, לצד פעילויות חוויתיות וכן מיומנויות חשובות לקראת כיתה א’.

הקייטנה תופעל על ידי מורות מוסמכות וצוות מדריכים מנוסה. ילדים שיירשמו לקייטנת ההכנה לכיתה א’, יוכלו להירשם גם לפעילות צהרון קיץ עד השעה 16:30 בבית הספר. הרישום לקייטנת הכנה לכיתה א’ ולצהרון הקיץ (עבור תלמידים שנרשמו לקייטנת ההכנה לכיתה א’) יהיה פתוח באתר החברה העירונית עד למוצ”ש, ה-19.6 בחצות.

יש לשלוח את הילדים עם ארוחת בוקר, כללי האלרגיה הנהוגים בבי”ס יועברו בהתאם לנרשמים. תוכנית הפעילות לצד תוכנית העשרה החינוכית תתפרסם לנרשמים לקראת פתיחת הקייטנה. לשאלות נוספות ניתן לפנות במייל: [email protected] ובטלפון: 08-6320415

קישור להרשמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן