news08.net/ads.txt

בשורה משמחת לבעלי העסקים ברמלה: 3 חודשים פטור ארנונה; “מאמין, כי מתן הפטור יסייע כלכלית ותזרימית”

משרד הפנים הודיע אמש על החלטתו להעניק פטור למשך 3 חודשים מתשלום ארנונה לעסקים הזכאים לכך והפיץ את התקנות המתאימות. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל הנחה את הגורמים הרלוונטים בנושא וללמוד את התקנות.

 

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: “אני שמח לבשר לבעלי העסקים בעיר על החלטת הממשלה, על מתן פטור מתשלום ארוננה לעסקים ל-3 חודשים, בשל משבר הקורונה. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הפנים, האוצר ולמשרד להגנת הסביבה, שנענו לפנייתי ולפניית חברי ראשי הערים, להעניק סיוע אמיתי לבעלי העסקים בשעת המשבר שעובר על כולנו. חתימת שר הפנים אריה דרעי, על התקנות וכניסתן לתוקף ברשומות, תאפשר לנו להעניק את מתן הפטור ל-3 חודשים לבעלי העסקים, או לחילופין מתן הנחה של 25% בתשלום הארנונה לשנת 2020. העירייה תלמד את התקנות החדשות ותערך בהתאם ליישומם. הודעה בנושא תצא לציבור בעלי העסקים בקרוב. אני מאמין, כי מתן הפטור יסייע כלכלית ותזרימית לבעלי העסקים לעבור את המשבר שנכפה עלינו. יחד נעבור את התקופה המורכבת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן