בשיניים: מכבי יבנה ניצחה את בני לוד 2:1

ניצחון בשיניים מבחינת יבנה עם 2:1 שנתן להם המון אוויר לנשימה. טל בנש, כבש את השער הראשון ליבנה, והורחק בכרטיס אדום. מישל חורי הוסיף את השני. בני לוד לא הצליחה מול תשעה שחקנים להכניע פעם נוספת את רז רחמים בשער יבנה. יונתן כהן הצעיר כבש את השער היחיד לזכות קבוצתו של מיכאל צרויה. במחזור הבא תתארח מכבי יבנה באשקלון.

אינסטגרם מכבי יבנה

אוהד הקבוצה, רמי דעדוש שיתף את תחושותיו לאחר המשחק: “יבנה פתחה היטב, ושלטה במשחק למין פתיחתו, אך בניגוד גמור להלך הרוח במגרש ספגה שער מוקדם בדקה העשירית, ובהתקפתה הראשונה של האורחת. נגמר? רק התחיל. יבנה של העונה מגלה המון אופי, ובכל ששת משחקיה העונה יוצאת מפיגור ומשווה, ומגדילה לעשות זאת, ואף לנצח פעמיים: היום, ומול דימונה לפני כשבועיים.

לאחר הפיגור יבנה מתעשתת ומשווה על סף שריקת המחצית כאשר טל בנש מאזן את התוצאה בפנדל מוצלח לאחר שאדי אדרי הוכשל ע״י שחקנה של לוד. למחצית השנייה עלתה יבנה נחושה וניסתה להכריע את המשחק שהיה נראה שכך, הורחק בנש בצהוב שני ומכבי יבנה נותרה בעשרה שחקנים. יבנה המשיכה במומנטום החיובי, והצליחה להפוך את התוצאה ע״י החלוץ מישל חורי אקס בני לוד שמתגלה כהפתעה נעימה, לאחר בישול מהעמדה הכי לא צפויה עמדת השוער רז רחמים ששלח כדור ארוך ישירות לחורי, שלא הספיק להיות מופתע, התעשת מהר, ובקור רוח מול השוער מגלגל לרשת.
אותו רז רחמים מגלה יציבות מרשימה למין פתיחת העונה ורשם סמוך לסיום הצלה מדהימה ששמרה על התוצאה בעינה, אותה היציבות שמאפיינת אותו מביאה ותביא ליבנה העונה הרבה נקודות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן