news08.net/ads.txt

בתום שנת קורונה, כ-4500 תלמידים נרשמו לתוכניות לימודי הקיץ השונות בבתי הספר בנס ציונה

בנוסף לתוכנית משרד החינוך “בית הספר של החופש הגדול” שפועלת השנה במתכונת מיוחדת וכוללת גם את תלמידי כיתות ד’, ה’ וו’, מפעילה עיריית נס ציונה את “האקדמיה של הקיץ”- מסלולים ייחודים שיתמקדו בהשלמת פערים, מתן מענה רגשי, חברתי והכרת מסגרות חדשות.

ב-1.7 יחל לפעול בית הספר של החופש הגדול. למעלה מ 2500 ילדי בתי הספר היסודיים נרשמו לתוכנית ויבלו בשלושת השבועות הראשונים של יולי במסגרות לימוד ועשרה שיופעלו על ידי מפעילי הצהרונים. בשל מעמדה הסוציואקונומי של העיר (סוציו 9) ועל פי מדדי תשלום שקבע משרד החינוך, תשלום מסובסד למסגרת הבוקר עומד על 450 ש”ח.

בנוסף למסלולי משרד החינוך, בשל הצרכים שעלו בתום שנת המשבר, יזמה עיריית נס ציונה מסלולי תגבור נוספים שנועדו לתת מענה ממוקד לצרכי התלמידים. לפיכך נבנו מסלולים ייחודיים, בהתאמה לשכבות הגיל השונות ובמטרה לתת מענה לפערים לימודיים, לצרכים חברתיים ורגשיים ולהיכרות עם מסגרות חדשות.

עבור ילדי גני החובה, העולים בשנה הבאה לכיתה א’ נבנה מסלול השלמת פערים שהתקיים בבתי הספר אליו מיועדים התלמידים. המסלול הקנה מיומנויות והרגלי למידה, חשיבה שפתית, חיזוק תחושת אחריות, מסוגלות, בטחון עצמי ועוד. כ 600 ילדים לקחו חלק בתוכנית.

עבור שכבות ה’- ו’ נבנתה תוכנית ייחודית. העולים לכיתה ו’ יתמקדו באנגלית. עבור העולים לחטיבה נבנה קורס משולב הכולל: מתמטיקה אנגלית והביטים רגשיים חברתיים. המסלולים מועברים בשעות אחר הצהריים, על ידי צוות מקצועי ונועדו להשלמת פערים ולחיזוק התלמידים במקצועות הליבה. כשליש מתלמידי העיר בשכבות הגיל הרלוונטיות נרשמו וייקחו חלק בתוכנית.

עבור תלמידי החטיבות נבנו 3 מסלולים שונים לבחירה: מסלול תגבור באנגלית, מסלול תגבור במתמטיקה ומסלול חוויתי. מסלולי הלימוד יועברו על ידי מורים מקצועיים מחברת י.א. דעת. המסלול החוויתי יועבר על ידי החברה לתרבות ופנאי. מסלולים אלו יועברו בהיקף של 18 שעות, 6 מפגשים בני שלוש שעות בכל מפגש.

כ-600 תלמידי תיכון בכיתות י- יא’ נרשמו לתוכנית גמישה אשר מקנה שעורי תגבור במספר מקצועות על פי צרכי התלמידים ותועבר על ידי מורי בתי הספר. המסלולים ניתנים בעלות מסובסדת על ידי עיריית נס ציונה של 180 ₪ לתלמיד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן