news08.net/ads.txt

גדי יברקן מבקש את עזרת הציבור לגיוס כספים עבור הטסת גופתו של הנעדר אורי בריהון מקרית עקרון מבלגיה

יברקן שיצר קשר עם משפחת זריהון אמר: היום נסעתי לבקר משפחות שעברו טרגדיה קשה. שתי נשים שנרצחו תוך שבוע, ונעדר שגופתו נמצאה בבלגיה. לטטיאנה חייקין ז”ל מבית ים, אין אפילו משפחה שיושבת עליה שבעה. היה מרגש לראות שארגוני נשים הדליקו נרות זיכרון תחת ביתה לאחר הרצח. ניסיתי לבקר ולנחם אך לא הייתה כתובת ומשפחה לנחם”.

עוד הוסיף: “מאסטוול אלאזה ז”ל, השאירה שני ילדים . נרצחה ע”י בעלה. השבעה התקיימה בבית אמא ברמת אליהו , בראשון לציון. כמו הרבה מקרי רצח. גם בשני המקרים הללו הכתובת הייתה על הקיר. אפשר היה למנוע את הרצח.

אחרי הביקור בראשון, המשכתי לק. עקרון לנחם את משפחתו של אור בריהון ז”ל שנעדר תקופה ארוכה, ומצאו את גופתו בבלגיה. המשפחה אפילו לא זכתה להביאו לקבורה בישראל בגלל בירוקרטיה. בשיתוף פעולה עם הרבה גורמים ביניהם זק”א, משרד החוץ , מועצת ק. עקרון, ועוד הרבה אנשים טובים פעילים שמתגייסים לעזור. מנסים כולנו יחד להביא את הגופה בהקדם האפשרי. עלות הטסת הגופה לישראל היא 4,000 יורו, סכום שמשפחתו של אורי לא תוכל לעמוד בו לבדם”.

כל מי שיכול לעזור בתרומה למשפחה אפשר לעשות זאת בהעברה בנקאית לחשבון בנק –
בנק דואר ישראל
סניף 001
מספר חשבון 24698304
שם החשבון זריהון יפה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן