גדרה: נערך תחרות ציורי בטיחות בטחים לזכרו של גיא נזירי ז”ל

אמש, (ראשון), התקיים טקס הסיום של תחרות ציורי בטיחות בדרכים בבתי הספר היסודיים בגדרה. פרויקט  בהובלתה של גילה נזירי וגלית דניאל מנהלת בטיחות בדרכים יישובית, בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית, הרשות לבטיחות בדרכים, מועדון רוטרי הבילויים ורכזות זה״ב בבתי הספר.

גילה, נציגי המועצה וחברי מועדון רוטרי הבילויים עברו בבתי הספר במושבה ובחרו מבין כל התוצרים הנהדרים של התלמידים בהנחיית המורות לאומנות את הציורים שעלו לתחרות היישובית. במהלך ערב הסיום, הוכרזו הזוכים בתחרות וקיבלו פרסים יקרי ערך.

במעמד מכובד זה העניק, ראש המועצה, יואל גמליאל, תעודת הוקרה לאבי שמר- מנהל מחוז ירושלים ברשות לבטיחות בדרכים,על פועלו למען בטיחות הדרכים בגדרה. גמליאל הוסיף: “יישר כוח לגילה נזירי, גלית דניאל- מנהלת מחלקת הסברה ומניעה, אבי שמר, לצוותי בתי הספר וכמובן לתלמידים המקסימים שהשתתפו בפרויקט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן