news08.net/ads.txt

גם השנה, לקראת ראש השנה הקרוב: הצלחה משמחת למפעלה של הרבנית חנה אביטן בסיוע למשפחות מעוטות יכולת

הרבנית חנה אביטן סיכמה בימים אלה את מבצע הסיוע בחלוקת מנות מזון ומצרכים למשפחות שידן אינה משגת בעיר יבנה.

זאת, לאחר שחילקה יותר מ-200 סלי מצרכים ומנות נדיבות למשפחות הזקוקות לעזרה זו לקראת החגים, ובכלל אלה גם דיירים בבתי אבות ובדיור מוגן, מועדוני קשישים, מועדונים לניצולי שואה, מרכזי יום, וכוללים לאברכים אשר זכו לקבל גם מנות דבש ויין לרגל החג.

רבה הראשי של יבנה, הרב דוד אבוחצירא, פנה לפני כשבועיים אל הציבור בעיר וביקשו להיעתר ולסייע לרבנית, גם השנה, בגיוס תרומות לנצרכים לקראת חגי ישראל.

מדי חג, בין שיהיה זה ראש השנה, פסח או סוכות, דואגת הרבנית אביטן מזה 40 שנים למי שידו לא משגת, בגמילות חסדים, ובערבות הדדית. אין יום בו היא לא עוזרת למשפחה כזו או אחרת, תוך הקרבה עצמית למען התושבים, על אף בריאותה הרופפת.

כזכור את יכולת הנתינה חנה למדה מבעלה ז”ל, כפי שהיא מספרת: “בעלי היה שוחט, כולם הכירו אותו, עוד מהתקופה שגרנו בנאות שז”ר. הוא היה אוסף מעשרות ותמיד היה דואג למעוטי היכולת ולאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם. כשהוא נפטר זה היה טבעי ומובן מאליו שאמשיך בדרכו”.

 

למען הזולת, בהקרבה עצמית ובנתינה אינסופית. הרבנית אביטן [] צילום: ארכיון

הבית שלה כבר מזמן הפך לבית תמחוי, אליו נוהרים תורמים רבים שבאים להעניק – רובם הגדול במתן בסתר – ובמקביל מגיעות משפחות כדי לאסוף מזון. 

מדי שבת היא דואגת לסלי מזון מפנקים לכ-20 משפחות, ובמהלך השנה מסייעת בעריכת חגיגות בר ובת מצווה לילדים שלא יכולים להרשות לעצמם לרכוש תפילין או לחגוג כמו שצריך את המאורע החשוב.

 

ממשיכה את הדרך [] צילום: ארכיון

המעוניינים לתרום לחגים הבאים מוזמנים להתקשר לטלפון מס’: 0502748062. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן