news08.net/ads.txt

גן יבנה ביצעה סקר חצי שנתי על פעילות המוקד העירוני

המוקד העירוני בגן יבנה עובר בשנים האחרונות מקצה שיפורים נרחב שכולל את שדרוג האמצעים הטכנולוגיים לצד ניתוח פניות ושיפור השירות לתושב. 

במהלך החודש האחרון התבצע סקר מקיף, חצי שנתי, שכולל את כל פעילות המוקד. מניתוח הפעילות עולה כי בחצי השנה הראשונה של 2020, עמד מספר הפניות על 10,602 לעומת 8,640 בשנת 2019 ו-8,455 בשנת 2018. מדובר בעלייה משמעותית מאד במספר הפניות למוקד. 

מפילוח כלל הפניות למוקד עולה כי בשנת 2020 נעשו 817 פניות בנושא אחזקה (חשמל, תיקון מפגעים בטיחותיים ועשבייה),  728 פניות בנושא גינון, 1,645 פניות לפיקוח ולשיטור העירוני, 302 פניות למחלקת ההנדסה בנושאים שונים, 742 פניות בנושאי ביוב ומים לתאגיד מי יבנה, 676 פניות בנושאי איכות סביבה הכוללות מטרדי כלבים, הדברת יתושים ועוד. 

במועצת גן יבנה מתגאים בכך שכל פנייה שמגיעה למוקד מטופלת במלוא תשומת הלב והמוקדנים חוזרים טלפונית לכל פונה על מנת לבדוק אם פנייתו טופלה ולוודא את הטיפול. בעקבות ההקפדה על כך נראה כי אמון התושבים במוקד עולה וכך גם מספר הפניות. הנתונים יסייעו למועצה לבדוק ולדעת היכן לשנות ומה לשפר למען התושבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן