news08.net/ads.txt

דאגה גדולה ביבנה לקראת מרמורק; “אם לא נתחיל להבקיע שערים, לא נישאר בליגה”

מכבי יבנה תפתח מחר (שישי), בשעה 13:00 את הסיבוב השני כאשר היא תארח את הפועל מרמורק. הצהובים מגיעים למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו והפסד. זוזוט שמבין שהבעיה ביבנה היא לא זמנית “חייבים להבקיע שערים, זו הבעיה הכי גדולה שלנו”. 

 

במחזור הקודם זה נגמר בתבוסה מול קביליו יפו 3:0, מה שהוביל את המאמן היבנאי לבצע שינויים קלים בסגל בשחרורם של טל איילה ומור שקד. יוסי זוזוט לקראת המשחק מול מרמורק: “מכבי יבנה מתכוננת לכל משחק כמו לגמר גביע, בסיטואציה שאנחנו נמצאים זה לא משנה מי בא נגדנו, אנחנו צריכים לנסות לנצח את המשחק. אין אפשרויות אחרות”.

זוזוט מנגד, עדיין לא צירף לקבוצה שחקנים שיעבו את החלק הקדמי, אך משיחות איתו, יש תכנון להנחית מספר שחקנים כדי לצלוח את המשימה ולברוח מהתחתית: “לכל שחקן יש מחליף ואנחנו רוצים לרענן ולהביא דם חדש לקבוצה, יש כמה שחקנים שעל הפרק, ונקווה ששבוע הבא נחתים, המטרה שלנו להנחית 4-5 שחקנים שיעבו את הסגל”.

לאחר 2 תוצאות תיקו והפסד, זה משהו שעבר בראש כשהגעת לקבוצה?

“לא, אני תמיד מצפה לנצח, אבל יש את המציאות ואנחנו צריכים לחיות איתה. פספסנו ניצחונות מול הכח והבקעה וזה הסיפור של יבנה השנה. פחות מבקיעים גולים, ואנחנו חייבים לשנות את זה, נקווה שמחר נטפל בבעיה ההתקפית שלנו. זו הבעיה הכי גדולה שלנו ואם לא נבקיע לא נוכל להישאר בליגה”.

מנגד, הפועל מרמורק מגיעה למשחק לאחר תיקו מאכזב בדרבי מול שעריים. האדומים היו חלשים ברוב חלקי המשחק, ולא הציגו יכולת גבוהה. נראה שקסמיו של אסי דומב עדיין לא פעלו וזאת מאחר שגם הם שחררו מספר שחקנים. לפיכך נראה שהחיוך של מוטי אברג’יל מתחיל לרדת, כשהראשונה, הכח ר”ג מתחילה לברוח לליגה.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן