דיון דרמטי: האם חדרי הכושר ובתי הכנסת ייסגרו?

בשעה 11:00 בבוקר, תכונס ישיבת ממשלה לדיון דרמטי, שייתכן יוחזרו ההגבלות המשמעותיות. משרד הבריאות יביא שורה של דרישות לצמצום התקהלויות והתכנסויות במרחב הציבורי – ולסגירה של ענפים ופעילויות רבות שכבר נפתחו. בין השאר, יובאו לדיון ההצעות לסגור לחלוטין את אולמות התרבות, בתי הכנסת הישיבות, חדרי הכושר, המועדונים והברים, וכן – לאסור התקהלויות בפארקים. 

ככל הנראה, לפי הלך הרוח בימים האחרונים, נראה שהנהלים המחמירים של משרד הבריאות, צפויות להתקבל על ידי השרים בממשלה במטרה להביא לצמצום התחלואה. אם תתקבל ההחלטה, מסעדות יצטרכו להגביל את מספר הסועדים ל-20 איש לכל היותר, ומקביל – יינתן פיצוי. על פי הצעת משרד הבריאות, אם יש במסעדה מקום להושבה בחוץ, ניתן יהיה להרחיב את מספר האנשים – כש-20 יוכלו לשבת בפנים, ועוד 30 סועדים יוכלו לשבת בחוץ. הגבלה משמעתית צפויה גם בבתי הכנסת – שם יורשו תפילות בחלוקה ל-2 מניינים. גורמי המקצוע מבקשים לצמצם גם פעילות פנאי רבה במרחב הציבורי.

ההגבלות שמשרד הבריאות רוצה להעביר:

סגירה מוחלטת של אולמות התרבות, בתי הכנסת חדרי הכושר, הברים והמועדונים

צמצום הנוסעים בתחבורה הציבורית

הגבלה של עד 20 איש במסעדות

הגבלה של עד 20 מתפללים בבתי הכנסת, בחלוקה ל-2 מניינים

ביטול מחנות הקיץ של תנועות הנוער, וביטול קייטנות מכיתה ה’

איסור על התקהלויות בפארקים – או צמצום משמעותי שלהן

צמצום משמעותי של הנוכחות בחופי הים

צמצום הפעילות בבתי מלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן