news08.net/ads.txt

דרור אהרון תוקף חברת אופנה: “בושה לכל מי שקונה מוצרים עם מסר של אלימות וקונוטציה מינית”

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פרסומת בעל אופי מיני. אהרון מביע את כעסו כלפי חברת האופנה דולצ’ה וגבנה שהפיצה מודעת פרסום בה מוצגת אישה אשר שוכבת ומעליה מספר גברים כשאחד מהם אוחז את ידיה כשהוא ללא חלקו העליון.  
דרור אהרון: “כשאלו הן הפרסומות וזו אינה היחידה מה המסר? בושה לחברה שפרסומת כזו עולה למסכים ובושה לכול מי שקונה מוצרים עם מסר של אלימות וקונוטציה מינית. אז מה, יאלה בואו חברה נחזיק בכוח ונעשה מה בא לנו כי אנחנו גברים חזקים. עד לאיזה שפל עוד יגיעו. המקרה המזעזע של האונס באילת צריך להדיר שינה מכולנו. כשהזירה תעבור לבית המשפט יקום העורך דין התורן שידאג לאונס נוסף של נשמתה במילים בוטות.  בחקירות נגדיות, ביחסי ציבור הם באו מבית טוב ועוד. וכמובן בשם מרשיהם לא עשו דבר צדיקים הם. הדרך שלנו היא כן כמו כולם לכתוב פוסט אבל ללוות במעשים ולכן הנחתי את המנהלים שבשבוע הראשון לשנת הלימודים בחטיבת הביניים והתיכון הנושא יעלה על סדר היום בכיתה בבית הספר שיהיה שיחת היום שיקבל דגש על מילים שנשכחו זכות האשה על גופה מוסר, ערבות הדדית, סור מרע עשה טוב. שתפו כי בסופו של יום זה יכול להיות הילדה של כול אחד ואחת מאיתנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן