news08.net/ads.txt

ד”ר ארז ברנבוים מנכ”ל אסותא אשדוד “אני צופה כי תוך ימים נהיה בין בתי החולים המחוסנים בישראל וכך גם הבטוחים ביותר”

 בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, החל היום במתן חיסונים. בשלב הראשון יחוסנו עובדי בית החולים, אוכלוסיות בסיכון ובהמשך ועל פי הנחיות משרד הבריאות עובדי מערכת החינוך והאוכלוסייה הכללית.

בבית החולים נרשמה היענות שיא מצד העובדים, ועם סיום יום החיסונים הראשון, עומד אחוז המתחסנים בקרב עובדי בית החולים על כ 30%. בבית החולים ביקשו לציין, כי אפשרות החיסון פתוחה לא רק עבור הצוותים הרפואיים כי אם לכל עובדי בית החולים. יתרה מכך, בית החולים כיבד בחיסון הראשון את אחת מעובדות המשק.

ד”ר ארז ברנבוים מנכ”ל ביה”ח: “עם פתיחת יום החיסונים חזינו בהיענות שיא של כלל העובדים לבוא, להתייצב ולקבל את החיסון. מדובר בבשורה שמביאה לידי ביטוי את אחריות העובדים וממחישה את הערבות ההדדית. אני צופה כי תוך ימים סופרים נהיה בין בית החולים המחוסנים בישראל וכך גם הבטוחים ביותר”.

רחלי מיזן ראש אגף סיעוד: “אנו נמצאים בעיצומו של רגע היסטורי ייחודי, בכוונת בית החולים לעשות כל שניתן על מנת להגיע למקסימום עובדים מחוסנים ובהמשך חיסונה של האוכלוסייה כולה. תחילתה של  שנת 2020 תיזכר עם פרוץ מגפת הקורונה, אך אני תקווה ואמונה שסופה יזכר כדעיכת המגפה ואלו הם הימים של אור בקצה המנהרה הארוכה הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן