הבוקר: מבצע חיסון עובדי ההוראה ברחובות יצא לדרך

בימים האחרונים נערכו בעיריית רחובות לחסן את כלל עובדי ההוראה בעיר, עם רשימות שהוכנו מראש. אמש סוכמו הפרטים עי ראש העיר וממלא מקומו מול קופות החולים עצמן, והבוקר קראה עיריית רחובות לעובדי החינוך בעיר להגיע ולהתחסן במבצע בן מספר ימים.

כללית- תחסן במתנ”ס קריית משה היום בין השעות 9:00- 14:00 כ-1000 גננות, סיעות, מורים, מנהלים, תומכי הוראה, כל צוותי מנהלה בהתאם לזימון שנשלח להם מאגף החינוך בעיריית רחובות. מאוחדת תקבע תור לחיסון עובדי החינוך בהתאם לנתונים שהעבירה עיריית רחובות. מכבי תקבע תור לזימון מורים ומורות והצוותים בחינוך הרגיל והמיוחד, בהתאם לנתונים שנמסרו על ידי עירית רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: “עשינו מאמצים כבירים על מנת לזרז מתן חיסונים לצוותי החינוך בעיר על מנת לאפשר לעובדי מערכת החינוך לפעול בעיר באופן בטוח ובריא מייד עם תום הסגר. אני קורא לכל העובדות והעובדים להגיע ולהתחסן”.

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: “אנו מזמינים את עובדי מערכת החינוך העירונית לבוא ולהתחסן, וכל זאת כדי שנוכל לחזור לשגרת הלימודים והחיים במהרה”.

אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך: ״אגף החינוך והנוער מחווה במשך התקופה האחרונה את כל התלמידים והצוותים החינוכיים שנמצאו מאומתים או ששהו בבידוד. אני שמחה שאנחנו יוצאים למבצע חיסונים לכל אנשי ההוראה וקוראת לכולם להתחסן”.

כזכור, המתחם העירוני הוקם על ידי העירייה במתנ”ס חוויות בקרית משה, רח קלמן גבריאלוב 20, בסיוע קבוע של צוות המקום בראשותו של סמנכ״ל חוויות גולן ביטון. חשוב להבהיר כי החיסונים במתחם חוויות למבוטחי כללית ומכבי בלבד , בזימון תור מראש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן