news08.net/ads.txt

ההגבלות בדרך? תלמידים ביבנה נחשפו לחולה קורונה

ישראל שוב בדרך להגבלות? נתוני התחלואה ממשיכים לעלות לאט ולצבוע ערים בצהוב ובכתום למרות שהיו עד לאחרונה ירוקות במודל הרמזור. מקורה של התפשטות התחלואה הנוכחית היא במערכת החינוך שכבר סיימה את שנת הלימודים, אך היום (ראשון) נודע כי תלמידים בבית הספר ”מעיין” נחשפו לחולה קורונה מאומת ועודכנו לפני זמן קצר כי עליהם לשהות בבידוד ביתי למשך 14 יום כולל, חלק מהתלמידים עד ה-13/7 וחלק אחר עד ה- 14/7 (בהתאם ליום החשיפה).
עפ”י הנחיות משרד הבריאות יש לדווח על הבידוד באתר משרד הבריאות או במוקד קול הבריאות בטלפון 5400*. זמן הבידוד יכול להתקצר ל-10 ימים מלאים בתנאי שרשמתם את ילדכם כמבודד באתר ובוצעו שתי בדיקות PCR שתשובתם שלילית. את הבדיקות יש לבצע בנקודות “היבדק וסע” או בתיאום מול קופות החולים. בשלב זה מחוסנים ומחלימים אינם נדרשים להיכנס לבידוד, מומלץ לבצע בדיקת קורונה בהקדם ועד קבלת תוצאה להישאר בבידוד. לבקשת העירייה קופות החולים נערכות להרחבת שעות פעילות החיסונים בעיר לגילאי 15-12 ואת בדיקות הקורונה. הכל בתיאום מראש מול מוקדי קופות החולים או באפליקציות של הקופות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן